Nu prea vezi întreceri în care un Bugatti Veyron să fie depăşit...

Unul dintre motivele pentru care nu vezi un Veyron depăşit este pentru că un Veyron nu prea merge pe circuit.

Nu prea vezi întreceri în care un Bugatti Veyron să fie depăşit... Nu prea vezi întreceri în care un Bugatti Veyron să fie depăşit...

Veyron, minunăţia care a ridicat etalonul opulenţei performanţei acum zece ani, se retrage anul acesta. Iar dacă ar fi să îndrăznesc să prevăd un viitor model, acesta ar trebui să fie unul mult mai uşor decât prezentul. 

Veyron este cea mai rapidă şi mai scumpă canapea motorizată - prin prisma ideii de hypercar, desigur - însă lucrurile în universul auto se mişcă acum în direcţia curelor de slăbire: motoare mai mici, materiale mai uşoare etc. 

Să luăm cazul de faţă: un Lamborghini Gallardo, cu al său V10 supraalimentat până la circa 1.250 de cai-putere, întrece un Bugatti Veyron cu 1.001 CP. Pentru o luptă „cinstită”, omul din Lambo îi oferă chiar şi un mic avantaj Veyronului. 

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.