5 obiceiuri proaste pe care le au unii taximetriști și care îi enervează pe clienți

5 obiceiuri proaste pe care le au unii taximetriști și care îi enervează pe clienți

Autor: ProMotor acum 4 luni Știri

Taximetriștii sunt personaje controversate. Cei cinstiți își pierd urma printre cei care își bat joc de merserie. Iată 5 obiceiuri proaste pe care le au unii taximetriști și care îi enervează pe client.

Cererea pentru servicii de ride-sharing este tot mai mare, astfel că o serie de companii precum Uber sau Bolt le “fură”, pe bună dreptate, clienții taximetriștilor. Dar care sunt obiceiurile proaste ale taximetriștilor care îi gonesc pe clienți?

  1. Negociază tariful cursei

Deși au tariful pe kilometru afișat pe mașină, mulți taximetriști propun un tarif care nu are nicio legătură cu distanța care urmează să fie parcursă. “Mi-a cerut 50 de lei de la Unirii până în Drumul Taberei”, povestește Andrei. Aproximativ 6 kilometri ar fi parcurs taxiul.

  1. Ascund sau taie centurile de pe bancheta din spate

Deși Codul Rutier prevede purtarea centurii de siguranță indiferent de locul pe care îl ocupi la bordul unui vehicul, ca pasager într-un taxi rar poți cupla centura atunci când te așezi pe bancheta din spate. Aceasta este fie tăiată, fie ascunsă sub banchetă. Taximetristul este, într-adevăr, scutit de la purtarea centurii.

De ce să nu îți cumperi o mașină care a fost folosită ca taxi?

  1. Nu dau bon

Taximetriștii refuză de multe ori să dea bon ca dovadă a achitării sumei cerute pentru distanța parcursă. Este un indiciu clar că banii ajung direct în buzunarul lor. Este extrem de deranjant pentru client mai ales atunci când trebuie să deconteze călătoria.

  1. Refuză o destinație

“Mi-am pus troller-ul în portbagaj și i-am zis că vreau să ajung la aeroport. Mi-a zis că de acolo se întoarce fără client și nu-i convine. Mi-a dat jos bagajul și a plecat. Era taxi comandat prin telefon”, povestește Mihaela, care l-a și reclamat pe taximetrist la dispecerat.

  1. Mașinile sunt în stare jalnică

Nu toate, dar cele mai multe. Sunt mâncate de rugină, murdare, scaunele sunt pătate, tapițeria s-a și găurit, iar motorul scoate zgomote ciudate. E adevărat că nici toți clienții nu sunt civilizați. Dar un aspect deplorabil al autoturismului îi va face pe cei care plătesc să se orienteze către alte soluții de deplasare.



Comentarii
Inchide