Aceasta este Dacia Duster de 30.000 de euro. Are doar tracțiune față, dar arată amenințător

Autor: Mihai Morcovescu 30 dec. 2021 Știri auto

Dacia Duster este unul dintre cele mai apreciate SUV-uri atât în România, cât și în alte țări din Europa. Așa cum ne-au obișnuit, nemţii realizează din când în când câte o versiune a modelului construit la Mioveni, care devine astfel o mașină mult mai agresivă din punct de vedere estetic.

Așa stau lucrurile și în cazul variantei „Black Mat Edition”, care a fost realizată de Carpoint GmbH.

Dacia Duster a primit pachetul „Black Mat Edition”

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Specialiștii germani de la Carpoint au pus mâna pe un Duster cu motor turbo pe benzină TCe 1.3 FAP și 150 CP și cutie manuală cu șase trepte. Acesta este în echiparea Prestige și are tracțiune pe puntea față.

Nemții au montat pe Dacia Duster un „bullbar” și un set de jante din aliaj de 18 inch finisate în negru lucios. Acestea sunt „îmbrăcate” cu anvelope all-season. De asemenea, se distinge marcajul lateral transparent de deasupra aripilor spate.

Kit-ul de caroserie mai cuprinde nuanța de negru mat, evacuarea cu două terminații și pragurile laterale din oțel inoxidabil „Carpoint Edition”. Din imagini se poate observa că aripile față și spate au fost lărgite și extind la barele de protecție. Grila este cea de serie, dar a fost vopsită în aceeași nuanță cu caroseria.

Ca dotări standard sunt incluse geamuri și oglinzi electrice, scaune încălzite, sistem de navigaţie cu ecran tactil și cameră video pentru marşarier.

Prețul acestui Duster „Black Mat Edition” este de 30.990 de euro. Cu siguranță, acesta nu va fi nici ultimul model Duster modificat, cel puțin din punct de vedere al designului și ne așteptăm la versiuni și mai agresive ale SUV-ului autohton.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Carpoint, Carpoint GmbH / Facebook


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide