Alfa Romeo MiTo va fi relansată sub forma unui hatchback cu 5 uși complet electric

Autor: Mihai Morcovescu 12 apr. 2022 Știri auto

Eliminată din gamă în anul 2019, modelul Alfa Romeo MiTo va fi reintrodus în gama italienilor ca un hatchback complet electric. De altfel, producătorul torinez va a anunțat recent că lansa câte un nou model cu emisii zero în fiecare an până în 2030. Primul dintre acestea va sosi în 2024, iar din 2027 Alfa Romeo va deveni marcă pur electrică.

Viitorul Alfa Romeo MiTo va oferi 134 CP și o autonomie de 340 km

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Marii constructori din Europa au renunțat treptat la modelele cu 3 uși. Motivul l-au reprezentat scăderile de vânzări din acest segment. La fel a procedat și Alfa Romeo, care în urmă cu trei ani a decis să elimine din gamă modelul MiTo. Oficialii mărcii și-au motivat decizia prin faptul că europenii se reorientează tot mai mult către modelele cu 5 uși.

Șeful companiei, Jean-Philippe Imparato, a confirmat că marca deținută de Grupul Stellantis va lansa câte o mașină nouă în fiecare an până în 2030. Primul va fi un SUV de mici dimensiuni, care se va numi Brennero. Acesta ar urma să-și facă debutul  până în 2025.

Vor urma succesorii sedanului sport Giulia și ai SUV-ului Stelvio. În același timp, se va produce și revenirea anticipată a legendarului coupe GTV. De asemenea, va fi introdus în gamă un model entry-level, iar acesta va fi urmașul electric al lui MiTo.

Vitiorul hatchback subcompact va fi dezvoltat pe noua platformă e-CMP a Grupului Stellantis. Aceasta este utilizată și de Peugeot e-208 și Opel Corsa-e. Asta înseamnă că noul MiTo electric ar trebui să primească un motor electric de 134 CP și o baterie de 50 kWh. Aceasta va asigura o autonomie de până la 340 de kilometri cu o singură încărcare.

Sursa: Autocar

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Alfa Romeo


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide