Audi testează noul e-Tron Sportback facelift în condiții extreme de iarnă în Laponia

Autor: Mihai Morcovescu acum 4 luni Știri auto

Producătorul german de automobile Audi testează în aceste zile în condiții extreme de iarnă noul e-Tron Sportback facelift. Cu această ocazie, nemții au dat publicității un prim set de fotografii oficiale din timpul testelor pe care un prototip pre-serie al SUV-ului electric le desfășoară în centrul lor de testare din Laponia.

Audi e-Tron și e-Tron Sportback ar putea oferi o autonomie de până la 600 km

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Constructorul din Ingolstadt pregătește o serie de îmbunătățiri pentru modelele e-tron și e-tron Sportback. În cadrul testelor de iarnă, Audi testează versiunea restilizată a SUV-ului electric e-Tron Sportback. Inginerii germani testează modul în care funcționează componentele electrice de înaltă tensiune la temperaturi foarte joase. De asemenea, se monitorizează comportamentul dinamic al mașinii pe zăpadă și pe gheață.

Prototipul este camuflat atât în partea din față, cât și în spate. Asta ne dă de înțeles că în aceste zone se vor opera modificări. Se pot observa, farurile Matrix LED și stopurile full LED. Este vizibilă și admisia din partea inferioară a noii bare de protecție față. În plus, mașina de test are oglinzi convenționale, deși actualele e-tron și e-tron Sportback oferă opțional oglinzi digitale cu camere video.

Modificările estetice se vor regăsi la nivelul noii grile „singleframe”, a prizelor false și ornamentelor de pe spoilerul spate. Ne așteptăm ca noile e-Tron și e-Tron Sportback să primească jante noi și o paletă de culori reîmprospătată. Nu sunt excluse nici actualizări la interior.

Potrivit unor informații neoficiale, Audi ar urma să introducă un nou pachet de baterii. Astfel, autonomia ar trebui să crească până la 600 de kilometri comparativ cu cea de 400 de kilometri a modelelor actuale. Este posibil ca, odată cu operația de facelift, e-tron și e-tron Sportback să fie redenumite în Q8 e-tron și, respectiv  Q8 e-tron Sportback.

Centrul Grupului Volkswagen denumit KALT 1 se află în Laponia. Acesta se întinde pe o suprafață de 3.600 de hectare, dispune de spații pentru birouri, un hotel cu 440 de locuri de cazare și un circuit împărțit pe mai multe secțiuni care însumează 83 de kilometri.

Prototipurile Audi sunt testate pe drumuri uscate și umede înainte de a fi trimise în Laponia. Acolo au loc testele de iarnă pe gheață și pe zăpadă care au ca scop calibrarea configurației șasiului și a tuturor sistemelor electronice.

Sursa: Audi


Sursa foto: Audi


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide