Aviz colecționarilor: un exemplar rar de Aro a fost scos la vânzare. Cât costă clasicul off-roader românesc – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu 20 sept. 2023 Știri auto

Când vine vorba de automobile clasice românește, Aro este un nume care nu lipsește din ecuație. Chiar dacă în prezent nu mai există, producătorul din Câmpulung a creat modele cu care mulți români au nenumărate amintiri.

Pentru foarte mulți dintre români, Aro este imaginea off-roaderului. Modelele produse de Aro la Câmpulung Muscel au reprezentat o parte importantă din industria auto românească, cu toate că nu erau disponibile neapărat publicului larg. De-a lungul anilor, au existat mai multe modele, unele pe care le știm fără dar și poate, altele mai rare. Cu toții știm seria 24 și derivatele sale, o gamă care a inclus mai multe stiluri de caroserie, motoare și configurații. Pe lângă aceasta, a existat micul Aro 10 și derivatele, dar și seria 32.

Capabilități off-road tipice Aro, utilitate de pick-up

Seria 32 de la Aro era un vehicul cu un caracter utilitar ceva mai pronunțat. Partea frontală este identică cu cea a unui Aro 244, dar ampatamentul este mai lung și beneficiază și de o benă de transport. Mașina listată la vânzare pe site-ul aro4x4.ro este un Aro 324, ceea ce înseamnă că are 4 uși, loc pentru 5 pasageri și o benă. Am putea spune că este un fel de Jeep Gladiator. Mașina listată la vânzare a fost produsă în 1996 și este echipată cu motorul L27, un propulsor pe motorină în 4 pistoane, de 2,7 litri, care produce 68 CP și 138 Nm.

Din punct de vedere estetic, mașina nu este perfectă, se poate observa că este o mașină utilizată. Există zgârieturi și puncte de rugină, dar vorbim despre un Aro vechi de aproape 30 de ani. Ce-i drept, vânzătorul menționează că sistemul de tracțiune integrală este funcțional, iar anvelopele sunt în stare bună. De asemenea, el menționează și că sistemul de frânare a fost complet revizuit.

Cât costă off-roaderul românesc?

Mașina este listată la vânzare pentru suma de 5.500 de euro. Prețurile mașinilor clasice românești a început să crească, mai ales că multe au ajuns într-o stare precară sau chiar au fost casate. Anunțul menționează și că mașina este înmatriculată drept autoutilitară, ceea ce va însemna un impozit mai mic. De asemenea, peste doar 3 va putea fi înmatriculată drept vehicul istoric, deoarece urmează să împlinească 30 de ani de la data fabricației.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Aro4x4.ro


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide