Cum arată Byton M-Byte, singura mașină din lume cu ecran pe volan

Autor: ProMotor acum o lună Știri

Byton M-Byte este singura mașină din lume cu ecran pe volan. Și nu este singura dotare impresionantă. Modelul “made in China” vine și cu cel mai mare display din industria auto: are 48 de inci.

GALERIE FOTO

SUV-ul electric construit în China, Byton M-Byte, are un ecran pe volan, o inovație în industria auto. Poziționarea acestuia este extrem de controversată. Specialiștii în siguranță susțin că acesta îi va distrage atenția șoferului. Byton a ales ca acest ecran să nu fie tactil, ci controlabil cu ajutorul unor butoane fizice poziționate în stânga și în dreapta volanului.

Cel mai mare ecran din industria auto se regăsește tot la bordul lui M-Byte. Display-ul de 48 de inci este poziționat pe toată lungimea bordului, iar luminozitatea sa se reglează automat în funcție de gradul de luminozitate exterioară.

Mașina va fi echipată cu funcții de rulare semi-autonomă Nivelul 3. Chinezii pregătesc și Nivelul 5. Recunoașterea facială, control prin gesturi și asistentul Alexa de la Amazon se vor regăsi pe lista de dotări opționale.

Faruri și stopuri LED, o siluetă unică, proporții asemănătoare cu cele ale lui Mercedes-Benz EQC și ale viitorului BMW iX3, Byton M-Byte este privit ca un model care va reconfigura piața mașinilor electrice premium.

Cifrele lui Byton M-Byte

Byton M-Byte este așteptat să intre în producție anul viitor la uzinele din China și din Coreea de Sud ale producătorului.

Versiunea entry level are tracțiune spate și este pusă în mișcare de un motor electric care dezvoltă 268 de cai putere. Versiunea de top va primi 402 cai putere dezvoltați de două motoare electrice, amplasat câte unul pe fiecare dintre cele două punți, asigurându-i astfel, tracțiune integrală..

ste pus în mișcare de două motoare electrice, care dezvoltă împreună 469 de cai putere. Mașina va putea fi comandată cu tracțiune spate sau cu tracțiune integrală Energia va fi stocată în baterii cu o capacitate cuprinsă între 71 kWh și 95 kWh, care îi vor asigura o autonomie între 400 și 500 de kilometri.

Prețul de pornire este estimat undeva în jurul valorii de 45.000 de dolari. Versiunea de top cu autonomia cea mai mare va costa aproximativ 55.000 de dolari.



Comentarii
Inchide