Câte vehicule a vândut Grupul Renault în prima jumătate a acestui an

Autor: Marius Vişan acum 2 luni Știri

Grupul Renault a vândut 1.256.658 de vehicule în prima jumătate a acestui an, înregistrând o dinamică puternică pe piața vehiculelor electrice și o redresare a vânzărilor în luna iunie.

În contextul pandemiei de Covid-19, Grupul Renault și-a suspendat vânzările și activitățile industriale în majoritatea țărilor începând cu jumătatea lunii martie și a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 34,9%, până la 1.256.658 de unități, în prima jumătate a acestui an, pe o piață în scădere cu 28,3%. Scăderea volumului vânzărilor Grupului s-a datorat în principal expunerii sale în țările în care au existat norme stricte de izolare

ZOE este lider pe o piață la vehicule electrice

În Europa, ZOE este cea mai bine vândută mașină electrică, înregistrând o creștere a vânzărilor care se apropie de 50%, de până la 37.540 de unități, și a atins un nivel record de comenzi în luna iunie, de aproximativ 11.000 de unități.

Ofensiva electrică, evidentă prin sosirea lui Twingo Z.E. și lansarea motoarelor E-TECH hibride (noul Clio hibrid, noul Captur Plug-In hibrid și noul Megane Estate Plug-In hibrid), a consolidat traiectoria Grupului către atingerea obiectivelor CAFE pentru 2020.

Vânzări Grup Renault în Europa

Înmatriculările Grupului s-au ridicat la 623.838 de vehicule, în scădere cu 41,8%, pe o piață care a înregistrat o scădere de 38,9%. Grupul și-a reînnoit cu succes toate modelele din segmentul B sub marca Renault (Clio, Captur și ZOE). Noul Clio a fost cel mai bine vândut vehicul din segmentul B în prima jumătate a anului în Europa, cu 102.949 de unități vândute.

În prima jumătate a anului, marca Dacia a înregistrat o scădere cu 48,1% a vânzărilor, ajungând la 161.334 de vehicule vândute, scăderea fiind determinată de prezența sa pe piața de retail care a fost puternic afectată de criza generată de pandemia de Covid-19.

Intră în Galeria Foto

În iunie, vânzările Grupului în Europa au crescut. Renault a înregistrat 10,5% cotă de piață (marcă lider), iar Dacia 3,5%. Marca Dacia beneficiază din plin de revenirea clienților în rețeaua comercială, care pot profita de o gamă completă de motorizări: GPL, benzină și motorină.

În afara Europei, Grupul a fost afectat, în special, de scăderile înregistrate pe piețele din Rusia (-23,3%), India (-49,4%), Brazilia (-39%) și China (-20,8%).


Sursa foto: Renault


Comentarii
Inchide