Ce salariu are, de fapt, un consultant comercial la Dacia în București

Publicat: 13 04. 2020, 12:41
Actualizat: 13 04. 2020, 14:49

Rolul unui consultant comercial sau consilier de vânzări, fie că este el de la Dacia sau oricare alt brand auto, implică în principal să comunice clienților informații despre vehiculul pe care vor să-l cumpere, să le arate mașini care se potrivesc cu nevoile lor, să organizeze test drive-uri și, în final, să le vândă o mașină.

În general, locurile de muncă din vânzări sunt adesea bazate pe comisioane, iar cei care vor să aplice pentru un astfel de jos trebuie să aibă abilități bune de comunicare și minime cunoștințe de mecanică.

Un consultant comercial la Dacia ar putea câștiga 51.000 de LEI pe an

Conform site-ului undelucram.ro, un consultant comercial de la Dacia (Grup Renault Romania), are un salariu lunar (net) de 4.000 de LEI, pe când bonusul anual poate ajunge la o sumă de 3.000 de LEI. Astfel, angajatul poate ajunge la un venit anual total de 51.000 de LEI.

Principalele sarcini și responsabilități

 

Indiferent dacă provin sau nu din industrie auto, majoritatea angajatorilor vor oferi instruire internă atunci la angajarea, urmate de programe de dezvoltare și asistență.

Experiența anterioară nu este întotdeauna esențială pentru aceste roluri. Mai important este un interes real pentru industria auto și pentru mașini în general. Un permis de conducere este esențial pentru acest job. Un consultant în vânzări din industia auto are următoarele îndatoriri:

– Identificarea clienților în vederea prezentării produselor și serviciilor oferite
– Cunoașterea portofoliului de produse și servicii ale companiei și ale grupului
– Consilierea clientului în alegerea modelului și motorizării dorite și a accesorizarii autovehiculului
– Realizarea de Drive-test alături de client
– Efectuarea de calcule pentru leasing (grafice de rambursare)
– Întocmirea dosarelor de finanțare, monitorizarea derulării și finalizării acestora
– Participarea la evenimente de promovare
– Punerea în acțiune a planului de acțiune comercială a producătorului sau a Grupului
– Îndeplinirea obiectivelor lunare/trimestriale de vânzări
– Foarte bune abilități de negociere.