Clienții iubesc mașinile, dar le stâlcesc numele

Autor: Mihai Morcovescu 13 nov. 2021 Știri auto

Atunci când căutăm mașini pe internet trebuie să ținem cont de numele lor și să le scriem corect, fiind un detaliu-cheie al căutării noastre. Unele denumiri de mărci sunt mai cunoscute și mai ușor de scris decât altele și de aceea se întâmplă ca, uneori, să fie scrise total aiurea.

Într-o analiză realizată pe seama interesului pe care îl suscită brandurile auto și cunoașterea acestora la nivel global, echipa de la Money.co.uk a descoperit că Hyundai este cel mai greșit nume în căutările internauților, cu o medie lunară de 605.000 de căutări incorecte la nivel mondal.

Cel mai des întâlnite variante de căutare pentru Hyundai sunt „Hundai”, cu 581.000 de căutări lunare, și „Hiundai” cu „doar” 24.000 de căutări în fiecare lună.

Studiul, care a fost realizat folosindu-se instrumentul de analiză online Ahrefs, a luat în calcul doar mărcile auto ale căror nume au fost scrise greșit în una sau mai multe variante în mediul virtual. Șapte dintre cele 20 de branduri care apar în acest studiu provin din industria auto.

„Lambogini”, „Ferari” și „Porsch”

Lamborghini Huracan confiscat de poliție

Pe locul al doilea în acest inedit clasament întocmit de cei de la Money.co.uk se află brandul italian de mașini sport de lux Lamborghini, cu o medie de 365.000 de căutări online inexacte în fiecare lună. Cei care caută pe internet numele Lamborghini îl scriu greșit de obicei, fie „Lamborgini” – 351.000 de căutări lunare, fie „Lambogini” – 14.000 de căutări lunare.

Podiumul este completat tot de o marcă de prestigiu din Peninsulă, și anume Ferrari. Astfel, brandul de la Maranello este căutat cel mai des sub numele de „Ferari”, care a fost introdus în motoarele de căutare online în medie de 123.000 de ori pe lună.

La polul opus al clasamentului, pe poziția a 20-a, se află Porsche. Numele constructorului din Stuttgart este căutat pe internet în mod greșit în medie de 19.500 de ori pe lună. Cele mai întâlnite variante la denumirea brandului german sunt „Porsh” – 10.000 de căutări lunare și „Porsch” – 9.500 de căutări .

Iată cum se prezintă clasamentul brandurilor auto:

Nr. crt.
Brand auto
Cum este scris în mediul online
De câte ori a fost scris greșit, în medie, pe lună
1.
Hyundai
Hundai, Hiundai
605.000
2.
Lamborghini
Lamborgini, Lambogini
365.000
3.
Ferrari
Ferari
123.000
4.
Suzuki
Susuki, Suzki
78.800
5.
Bugatti
Bugati, Bogati
45.500
6.
Volkswagen
Volkswagen, Volwagen
42.900
7.
Porsche
Porsh, Porsch
19.500

Sursa: Money.co.uk

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Promotor.ro


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide