Concepte uitate: Alfa Romeo Bella – Cuceritoare, dar lipsită de noroc | GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 24 iun. 2016 Știri auto

 


Când Alfa Romeo şi Bertone sunt împreună, se nasc lucruri măreţe. Alfa Romeo Bella este cel mai bun exemplu. Conceptul a fost lansat în 1999 la Geneva Motor Show, iar specificaţiile maşinii includ un şasiu asemănător cu al modelului Alfa Romeo 166, motor V6 de 3.0 litri care produce 226 de CP (166 kW), cutie de viteze manuală şi tracţiune faţă. 

Coupe-ul 2+2 păstrează câteva din caracteristicile tehince ale predecesorului său doar că din punct de vedere al design-ului lucurile stau mult mai bine, nu degeaba Bella poartă sigla Bertone. 

Numele de „Bella” (care înseamnă „frumos” în italiană) este o potrivire perfectă pentru conceptul care a fost mai mult decât un chip frumos, deoarece Alfa şi Bertone şi-au unit forţele pentru a crea un concept care să treacă cu uşurinţă în faza de producţie. Dar din păcate, nu a trecut. Cabina a fost proiectată pentru a fi confortabilă mai degraba decât sportivită, iar în faţă existau scaune normale în loc de scaune ca cele pentru maşinile de performanţă, scrie Motor1.com.

Cu toate ca punct de vedere tehnic Bella era un coupe 2 + 2, maşina era de fapt foarte înghesuită în partea din spate. Eugenio Pagliano, şeful de design interior la Stile, a recunoscut că pur şi simplu spaţiul locurilor din spate nu era suficient pentru a adăposti nişte adulţi. Conceptul a fost imaginat ca o maşină cu două locuri, partea din spate oferind posibilitatea de a transporta mai multe mărfuri după plierea banchetei.

Bella a fost construită iniţial cu un motor cu patru cilindri de 2.0 litri, dar între faza de început a proiectului şi debutul oficial din 1999, aceasta a primit o ”inimă” nouă. Motor V6 de 3.0 litri ce producea 226 de cai putere (166 kW), livraţi către puntea faţă prin intermediul unei transmisii manuale.

Maşina a fost în întregime funcţională, iar membrii presei au avut chiar şansa să o conducă. Acest lucru nu este surprinzător, ţinând cont de sub ”piele” a fost de fapt un 166.

GALERIE FOTO


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide