Creștere accelerată pentru Toyota în 2019 pe piața din România

Autor: ProMotor 16 ian. 2020 Știri auto
Creștere accelerată pentru Toyota în 2019 pe piața din România

Românii au cumpărat peste 7.600 de mașini Toyota și Lexus în 2019, cu 33% mai multe față de anul precedent.

Principalii piloni de creștere ai Toyota comparativ cu 2018 au fost modelele Aygo (+52%), Yaris (+31%), Toyota C-HR (+45%) și noul RAV4 (+65%), care au înregistrat performanțe în linie sau peste cele ale segmentelor din care fac parte. De asemenea, Lexus, unul dintre cele mai tinere branduri de lux din România, a înregistrat un avans în vânzări de 69%, în condițiile în care segmentul auto premium a rămas la nivelul anului 2018.

„Anul 2019 ne-a adus o creștere record a cotei de piață, până la 4,3%, pe fondul unei cereri puternice pentru modelele hibride, dar și al lansărilor de noi modele dotate cu tehnologii avansate de propulsie. Suntem numărul 1 pe segmentul de piață al hibrizilor datorită clienților noștri, cărora le mulțumim pentru încrederea acordată”, a declarat Edit Târcolea, general manager Toyota România, parte a grupului britanic Inchcape.

Evoluția semnificativă a vânzărilor de mașini Toyota și Lexus în România se înscrie în rezultatele substanțiale obținute la nivel european de către Toyota Motor Europe, care a anunțat o cotă de piață în creștere în 2019, până la 5,3%, în contextul unei piețe stabile. Anul trecut au fost comercializate peste 1 milion de vehicule Toyota, cifră atinsă pentru prima oară din 2008, în creștere cu 4,5% comparativ cu anul precedent. Vânzările totale ale mărcii Lexus au crescut cu 14,5% în 2019, până la un număr record de 87.206 vehicule.

Cu peste 550.000 de vehicule hibride vândute în 2019 la nivel european, Toyota și Lexus oferă un total de 20 de modele hibride, cea mai largă gamă de vehicule hibride complete din industrie.

„Ajunsă la cea de-a patra generatie, tehnologia noastră hibridă reprezintă peste jumătate din vânzările noastre în Europa. Acest rezultat confirmă atingerea obiectivului nostru de a oferi electrificare pentru cei mulți, nu doar pentru cei aleși”, a declarat Eduard Diaconu, director de Vânzări și Rețea în cadrul Toyota România.

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide