Cum ar arăta Corvette C8 cu sigle Ferrari. Unii spun că e chiar mai bun!

Autor: George Cristea acum 7 luni Știri

Dacă v-ați întrebat vreodată cum ar arăta Chevrolet Corvette C8 cu sigle Ferrari, e suficient să spunem că Damon Fryer de la canalul de Youtube DailyDrivenExotics a avut aceeași curiozitate. Pe care, desigur, și-a satisfăcut-o. Vloggerul crede însă că modelul produs de GM este chiar mai bun decât modelele de la Maranello.

Intră în Galeria FOTO

General Motors a ales o configurație cu motor central pentru a opta generație a lui Corvette, iar acest lucru pare să-i fi încântat pe fanii modelului. Nu doar că legendarul Vette arată acum ca un supercar cu experiență, dar se apropie și în planul performanțelor de acest segment. Cel puțin asta cred cei care conduc un Corvette C8.

Revenind la departamentul de design, cu o culoare potrivită, C8 poate fi ușor confundat cu un Ferrari, spre exemplu. La această concluzie a ajuns și Fryer, care deține un Corvette, deloc surprinzător, roșu. Acesta și-a dus visul până la capăt și a înlocuit siglele originale cu unele de Ferrari.

Corvette C8 cu sigle Ferrari: Mai bun decât Ferrari?

Ca totul să fie perfect, Damon și-a fotografia mașina și a pus-o pe Instagram, alături de un copy îndrăzneț: „Patiently waiting for my cease and desist” – Aștept cu (ne)răbdare o somație, de la Ferrari, desigur. Fryer se referă desigur la deja celebrele scrisori „cease and disist” trimise de producătorul italian clienților care și-au modificat mașinile Ferrari în moduri care nu corespund imaginii de marcă Ferrari.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Patiently waiting for my cease and desist 😘 LaC8 #dailydrivenexotics #ferrari #LaC8 #parody #joke

O postare distribuită de Daily Driven Exotics (@dailydrivenexotics) pe

De prisos să recunoaștem, Corvette C8 arată beton cu sigle Ferrari, de parcă ar fi ieșit direct de pe poarta fabricii din Maranello. Din imagine lipsesc jantele Ferrari, pentru ca imaginea să fie și mai puternică. De altfel, Fryer este convins că mașina sa este mai bună decât un Ferrari și ar merita să fie numită „LaCorvette” – o trimitere directă la supercarul LaFerrari produs în 710 de exemplare între 2013 și 2018. De ce crede asta este explicat pe larg în clipul de mai jos.

De fapt, Corvette C8 este atât de bun, încât se vinde ca pâinea caldă. Atât de bun, încât un tip a plătit 3 milioane de dolari pentru primul exemplar Corvette Stingray ieșit de pe banda de fabricație. Judecați și voi.



Comentarii
Inchide