Cum îți poți cumpăra o Dacia Spring cu doar 3 euro pe zi

Autor: Mihai Morcovescu acum 2 luni Știri auto

Mașinile second-hand continuă să domine piața auto de la noi, însă există și mașini noi accesibile, mai ales la Dacia. Producătorul autohton oferă clienților săi printre cele mai atractive oferte, iar unul dintre modelele care poate fi cumpărat acum la un preț excelent este electricul Spring.

Cum îți iei un Spring mai ieftin decât un Logan?

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Producătorul de la Mioveni a scumpit din nou modelul electric Spring. După ce ajunsese să coste aproape 21.000 de euro în luna mai, mașina fabricată în China costă acum cu 500 de euro mai mult comparativ cu luna precedentă.

Cu toate acestea, micuța urbană cu emisii zero poate fi cumpărată la un preț mai mic decât un Logan. Acesta din urmă este cel mai ieftin automobil din gamă, cu un preț de catalog de 13.400 de euro.

În acest moment, Spring-ul costă 21.400 de euro, însă dacă îl vei achiziționa prin programele Rabla și Dacia Avantaj, prețul va scădea cu peste 10.000 de euro, până la 10.700 de euro. Prețul este valabil pentru versiunea de echipare Expression, singura disponibilă pe piața din România. Aceasta a luat locul nivelului Comfort Plus odată cu introducerea noii identități vizuale a gamei de modele.

Pentru acești bani clienții vor primi, între altele, aer condiționat manual, limitator de viteză și oglinzi reglabile electric. De asemenea, din dotarea standard nu lipsește sistemul multimedia MediaNav cu ecran tactil de 7 inch.

Dacă alegi o variantă de creditare pe o perioadă de 60 de luni, la un avans de 43,5%, rata pe care o vei plăti în fiecare lună va fi în valoare de 448 de lei. Oferta este destinată doar persoanelor fizice și este supusă unor condiţii.

Ce trebuie să știi despre Dacia Spring?

Acest preț promoțional nu include și contravaloarea echipamentelor, accesoriilor sau dotărilor opționale. În același timp, oferta este valabilă doar până la 30 iunie, așa că, dacă îți dorești un Spring, ar fi bine să te grăbești.

Dacia Spring dispune de un motor electric de 45 CP și de o baterie de 26,8 KWh care oferă o autonomie de 230 de kilometri în ciclu WLTP și 305 kilometri conform ciclului WLTP City. Acesta din urmă cuprinde doar partea urbană a ciclului omologat. Modelul electric românesc poate fi alimentat la o priză casnică de 220 V și la un Wall Box. Opțional, poate fi realimentat la o bornă DC.

Sursa: Dacia


Sursa foto: Dacia


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide