Cupra Tavascan Concept: reinventarea sportivităţii

Autor: Cristian Agatie 02 sept. 2019 Știri auto

Conceptul Tavascan prefigurează primul model cu propulsie electrică din gama Cupra. Acesta este propulsat de două motoare electrice – unul pe puntea faţă şi al doilea pe puntea spate – pentru o putere totală de 306 CP. Conceptul, care foloseşte noua platformă electrică MEB a grupului Volkswagen, este echipat cu o baterie Li-Ion cu capacitatea de 77 kWh, care-i asigură o autonomie de până la 450 km.

Liniile sculpturale ale exteriorului scot în evidenţă dinamismul lui Tavascan, în timp ce caracterul său eco este subliniat de logo-ul Cupra iluminat de pe grila frontală. Întregul design exterior a fost realizat respectând principiile aerodinamicii, pentru o rezistenţă minimă la înaintare. 

Liniile calme ale exteriorului se continuă şi în interior, cu materiale care îmbină armonios căldura tradiţională şi avansul tehnologic. Planşa de bord este dominată de ecranul LCD de mari dimensiuni (13 inchi) al sistemului de infotainment, iar în spatele volanului, panoul de instrumente este proiectat pe un al doilea ecran, de 12,3 inchi. Ecranul sistemului de infotainment îşi poate schimba orientarea, înclinându-se către pasager dacă este nevoie.

Citeşte şi

În Baia Mare a început producerea unui nou model de camion – GALERIE FOTO

Uită ce ştiai despre sensul giratoriu: la Otopeni avem reguli noi

Imagini şi detalii despre noul Volkswagen Golf 8

Accident evitat la limită. Reflexele foarte bune l-au salvat pe şofer de la un dezastru – VIDEO

Sistemul de propulsie cu două motoare electrice dezvoltă o putere totală de 306 CP şi tracţiune integrală, prin antrenarea ambelor punţi. În această configuraţie, Cupra Tavascan poate atinge 100 km/h cu plecare de pe loc în 6,5 secunde. Autonomia (în ciclul WLTP) este de 450 km.

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Cristian Agatie
După o experiență scurtă în presa generalistă și radio, a intrat în presa auto „din oportunism” în 1994, la revista Autoturism a Automobil Clubului Român, și a rămas „din convingere” din 2008, la Auto Bild, un nou proiect demarat în România de Axel Springer în colaborare cu Edipresse. Absolvent ... citește mai mult

Comentarii
Inchide