Este cel mai scump Daewoo Cielo de pe Autovit.ro. Mașina arată de parcă abia a ieșit de pe poarta fabricii – GALERIE FOTO

Autor: ProMotor acum 2 luni Știri

Cielo a fost unul din primele autoturisme Daewoo vândute în Europa. Producția a început în 1995, iar autoturismul a beneficiat de două motorizări pe benzină de 1,5 litri cu 8 valve (varianta GLi) sau cu 16 valve (varianta GLXi), dar și de două tipuri de caroserie: (berlină și hatchback).

Varianta GLi, dezolta 75 CP și performanța de la 0 – 100 km/h în 13,3 secunde. Versiunea GLXi era o evoluție a variantei GLi și dezvolta 90 CP, iar accelerația de la 0 – 100 km/h se atingea în 12,5 secunde.

Cielo a fost o mașină foarte apreciată la noi în țară pentru că era una dintre cele mai accesibile mașini străine. Cei care au îndrăgit această mașină, dar nu au avut ocazia să-și cumpere una când era ceva mai populară, în anii ’90 sau 2000, au la dispoziție o ofertă interesantă: un exemplar foarte bine întreținut care se vinde pe autovir cu suma de 5.000 de euro.

De colecție: Daewoo Cielo (1996), 17.000 de km, preț 5.000 de euro

Anul fabricației este 1996, iar până în prezent a acumulat un rulaj de 17.000 de km. Dispune de un motor pe benzină cu o capacitate cilindrică de 1.498 cm3 și o putere de 75 de cai. Proprietarul menționează că mașina nu are aer condiționat, nici servodirecție, nici închidere centralizată, și nici măcar geamuri sau oglinzi electrice, dar starea tehnică este ireproșabilă și kilometri 100% reali.

Galerie Foto

Este cel mai scump Daewoo Cielo de pe Autovit.ro. Mașina arată de parcă abia a ieșit de pe poarta fabricii - GALERIE FOTO
Cel mai scump Daewoo Cielo de pe Autovit.ro (noiembrie 2020)

Despre Daewoo Cielo

Daewoo Cielo a avut la bază platforma folosită pentru a doua generație Opel Kadett sau a treia generație Opel Astra. Înaintea începerii producției lui Cielo, Daewoo a vândut pe piața australiană și asiatică modelul Daewoo 1,5i, care era în mare parte a doua generație a lui Opel Astra.

Modelul Cielo a fost scos din producție în 1997, fiind înlocuit de Lanos și Nubira. Însă în România a rămas în producție până în 2007. Începând cu anul 2000, Daewoo a reîmprospătat modelul Cielo, mărind puterea motorului la 90 CP şi 16 valve, oferind o variantă GPL, nichelând masca frontală şi schimbând designul capacelor de roţi. Acesta a primit denumirea de Cielo Executive.

În ultimii ani de producție, Cielo a fost oferit cu echipări mai mult spartane, Daewoo eliminând capacele de roţi şi chiar şi geamurile electrice complet. În 2007, odată cu preluarea fabricii de la Craiova de către Ford, producţia lui Cielo a încetat după 12 ani.

Producția sa continuă în Uzbekistan sub numele Daewoo Nexia 2 și cu o ușoară restilizare.

 


Sursa foto: autovit.ro


Comentarii
Inchide