Ferrari Purosangue, dezlănțuit pe scena tuningului. SUV-ul italian a primit un kit widebody și peste 800 CP – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu 21 nov. 2023 Știri auto

Ferrari Purosangue a primit din partea unei case de tuning un kit widebody, dar și mai multă putere. Astfel, motorul V12 de sub capota primului SUV Ferrari dezvoltă acum peste 800 CP.

Pentru unii fani, Ferrari a făcut inimaginabilul prin lansarea pe piață modelului Purosangue, primul său SUV, chiar dacă brandul italian refuză să-l numească astfel. Totuși, spre deosebire de Urus, care este produs în număr mare și domină vânzările Lamborghini, Căluțul Cabrat nu intenționează ca unitățile de Purosangue să depășească 20% din producția totală anuală.

Designul noului model italian este cât se poate de distinct, dar dacă nu este tocmai îndeajuns pentru proprietarii norocoși la care au ajuns primele unități, atunci Pogea Racing propune un kit de caroserie mai agresiv și un plus de putere, în cazul în care cei 725 CP nu erau suficienți.

Casa de tuning Pogea Racing oferă modelului Purosangue un look și mai agresiv, grație kit-ului widebody, ce nu doar că lățește aripile mașinii, ci aduce și spoilere redesenate, cu admisii mai mari, dar și patru guri de evacuare montate central.

Tunerii nu s-au putut abține și s-au jucat cu Ferrari Purosangue

În aripile lățite, Pogea Racing oferă clienților posibilitatea de a monta jante cu diametru cuprins între 22 și 24 de inch, cu un design special. De asemenea, garda la sol a fost micșorată semnificativ, oferind SUV-ului o prezență mai zveltă pe șosea.

Pogea Racing nu a oferit SUV-ului italian doar un aspect mai fioros, ci și un plus de putere. Ferrari Purosangue iese pe porțile fabricii din Maranello cu o putere declarată de 725 CP, rezultată dintr-un motor V12 de 6,5 litri, natural aspirat. Grație modificărilor pe care tunerul le-a operat în compartimentul motor, Purosangue poate oferi acum până la 820 CP.

Nu este prima dată când avem de-a face cu un pachet de tuning creat pentru Ferrari Purosangue, deoarece, în primăvara acestui an, am văzut oferta propusă de Carlex, care are o abordare orientată mai mult către lux și extravaganță, decât pe cifre de performanță.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Pogea Racing


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide