Ford a anunțat motorizările care vor fi disponibile pe noua generație Ranger

Autor: Mihai Morcovescu 25 mart. 2022 Știri auto

La patru luni de la lansarea noii generații Ford Ranger, americanii au dat publicității gama de motorizări cu care va fi oferit pick-up-ul. Vârful de gamă va fi echipat cu un propulsor V6 twin-turbo diesel de 3,0 litri, care va livra 288 CP și 491 Nm de cuplu.

Ford Ranger va primi și un motor V6 diesel de 250 CP

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Noua generație a camionetei americane Ford Ranger a fost dezvăluită în luna noiembrie 2021. Doar că oficialii „ovalului albastru” nu au anunțat atunci și detaliile tehnice.

Producătorul din Dearborn face acest lucru acum, și anunță ca motorizare de bază un 2.0 EcoBlue. Acesta va fi oferit în două variante de putere. Prima versiune livrează 170 CP și 405 Nm și este conectată la o cutie de viteze manuală sau una automată, ambele cu șase trepte. Cea de-a doua oferă 210 CP și 500 Nm, dispune de două turbine și de o transmisie automată cu 10 rapoarte.

Urmează un motor V6 diesel de 3,0 litri, care dezvoltă 250 CP și 600 Nm cuplu. Acesta înlocuiește în gamă unitatea de 3,2 litri. În acest caz, standard este oferită o transmisie automată cu 10 rapoarte.

Mergând mai departe, vârful de gamă Ranger Raptor oferă un benzinar V6 EcoBoost de 3,0 litri. În funcție de piața unde este comercializat modelul, motorul va dezvolta 288 CP sau 397 CP. Indiferent de variantă, transmisia va fi cea automată cu 10 trepte. Pentru clienții europeni, cei de la Ford au pregătit și o versiune plug-in hybrid în oferta noului Ranger.

Oficialii Ford au anunțat că noul Ranger va fi oferit și cu motorizări pe benzină cu 4 cilindri. Deocamdată, nu au fost anunțate specificațiile tehnice ale acestora. Pentru început, noul Ford Ranger va fi comercializat pe piețele din Asia, iar ulterior va ajunge și în Europa.

Sursa: Motor1

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Ford


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide