Genesis a dezvăluit noul G90. Limuzina de lux primește un V6 bi-turbo de 380 CP

Autor: Mihai Morcovescu 14 dec. 2021 Știri auto

După ce a prezentat la finele lunii trecute fotografii cu exteriorul noului G90, Genesis a publicat acum și poze cu interiorul sedanului de lux. De asemenea, constructorul coreean a furnizat și primele detalii tehnice.

Habitaclul noii generații G90 este mult mai modern și mai luxos decât cel de pe predecesorul său. Conform descrierii coreenilor, „interiorul a fost proiectat pentru a satisface atât nevoile șoferilor, cât și pe cele ale pasagerilor”.

Cel mai luxos interior din gama Genesis

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Pielea, aluminiul, lemnul de frasin, sticla și inserțiile din carbon se regăsesc peste tot în habitaclu și oferă o senzație de extravaganță. Iluminarea ambientală cu LED integrată discret în fețele portierelor contribuie la atmosfera plăcută pe care o oferă la interior noul G90.

Clienții vor beneficia de un instrumentar de bord complet digitalizat de 12,3 inch. Sistemul de infotainment este de ultimă generație și are un display cu aceeași diagonală.

Gurile de ventilație sunt atât de subțiri și de discrete încât par că se întind pe toată lungimea planșei de bord. „Coborând” pe consola centrală regăsim un joystick care ține loc de levier pentru schimbătorul de viteze și un altul pentru sistemul multimedia.

Pentru pasagerii din spate, în funcție de tipul de scaun pentru care se optează, ecranele tactile de 10,2 inch ale sistemului de divertisment se vor ajusta în mod automat pentru cel mai bun unghi de vizualizare.

Clienții care doresc și mai multe ecrane în G90-ul lor vor avea la dispoziție o tabletă de 8 inch, care este găzduită în cotiera sterilizată cu lumină UV, care separă scaunele din spate. De la aceasta se pot controla iluminarea ambientală, climatizarea, sistemul audio, precum și scaunele de masaj și poziția perdeluțelor.

Sistem audio cu 23 de boxe!

Întreg interiorul a fost acoperit cu un material antibacterian din zeolit de argint zinc. Acesta scade probabilitatea apariției bacteriilor și microorganismelor pe suprafețele din piele artificială.

În afara unui purificator de aer, noul Genesis G90 este primul model al producătorului coreean care vine cu un parfum încorporat, similar cu cel al rivalilor săi germani. Acesta este oferit cu trei arome, care au nume extrem de interesante: „The Driver’s Awakening” (Trezirea șoferului), „The Great Outdoors” (În aer liber) și „My Favorite Place” (Locul meu preferat).

Sedanul de lux al mărcii premium de la Hyundai primește și sistemul „Mood Curator” cu patru moduri. Acesta modifică setările sistemului audio profesional Bang&Olufsen cu 23 de difuzoare(!), a celor două trape panoramice cu lumină ambientală, a scaunelor posterioare cu funcție de masaj sau a perdeluțelor electrice.

Scaunele posterioare „ergo-relaxante” sunt prevăzute cu 10 celule de aer în spătar și alte două pe șezut. Acesta oferă patru funcții de masaj și posibilitatea setării duratei și a intensității masajului. Acestea oferă o poziție confortabilă chiar și celor mai înalți pasageri, care își vor putea întinde picioarele cu scaunul în poziția șezlong.

La viteze de peste 130 km/h sau atunci când este setat modul de rulare „Sport”, părțile laterale ale scaunelor inteligente se umflă în mod automat pentru a oferi un sprijin lateral mai bun.

Suspensie pneumatică și supraalimentare electrică

 

Lăsând interiorul deoparte, Genesis a confirmat că noul G90 va fi echipat cu un motor V6 3.5 T-GDi cu compresor electric. Acesta dezvoltă o putere maximă de 380 CP și 530 Nm de cuplu și este asociat unei transmisii automate cu opt trepte. Sedanul de lux va fi oferit cu tracțiune integrală.

Pentru o călătorie cât mai confortabilă, noul Genesis G90 a fost echipat cu o suspensie pneumatică controlată electronic. Aceasta utilizează o cameră frontală care „citește” condițiile de drum. Spre exemplu, la coborârea unei pante abrupte, caroseria este ridicată pe puntea față cu 10 milimetri, iar pe drumurile accidentate suspensia va ridica automat caroseria cu 25 mm pe ambele punți.

De asemenea, roțile din spate sunt prevăzute cu un sistem de direcție care le permite să se rotească cu până la patru grade la viteze mici, mai ales la manevrele de parcare. La viteze mai mari, roțile posterioare vor cabra cu doar până la două grade.

Genesis spune că acest sistem îmbunătățește agilitatea și stabilitatea în viraje, permițându-i lui G90, în același timp, să aibă o rază de cabraj similară cu cea a unui sedan de dimensiuni medii. Nu în ultimul rând, noul Genesis G90 a primit un sistem de frânare reglabil. Acesta permite șoferului să aleagă dintre trei moduri diferite.

Sursa: Carscoops

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Genesis


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide