Genesis a dezvăluit specificațiile tehnice ale SUV-ului electric GV60 destinat pieței europene

Autor: Mihai Morcovescu acum 4 luni Știri auto

Producătorul sud-coreean de automobile premium Genesis a confirmat specificațiile tehnice ale SUV-ului electric GV60 destinat Europei. Asiaticii au publicat specificațiile europene ale modelului și au anunțat că acesta își va face debutul comercial spre sfârșitul acestui an.

Genesis GV60 pentru Europa va oferi până la 517 CP și 517 km autonomie

Compania asiatică deținută de Hyundai Motor Group a prezentat în vara anului trecut noul SUV cu zero emisii Genesis GV60. Modelul este dezvoltat pe arhitectura e-GMP destinată vehiculelor electrice. Este aceeași platformă utilizată de Hyundai Ioniq 5 și de Kia EV6.

Mașina poate fi comandată într-o variantă cu un singur motor electric de 228 CP și 350 Nm de cuplu, preum și tracțiune spate. Este disponibilă și o variantă cu două motoare electrice de 318 CP și 605 Nm, precum și tracțiune integrală. Din ofertă mai face parte și o versiune de performanță, care dezvoltă 435 CP și 605 Nm. Aceasta din urmă oferă până la 490 de „cai” în modul „Boost”.

Indiferent de alegere, bateria va avea aceeași capacitate, și anume 73 kWh. Constructorul coreean nu a comunicat autonomia pentru fiecare variantă în parte. Dar, a precizat doar că vârful de gamă va putea rula până la 517 kilometri între două încărcări.

Genesis a pregătit pentru clienții europeni același interior ca varianta pentru Asia. Astfel, este oferit un ecran dublu de 12,3 inch pentru instrumentarul de bord și pentru sistemul de infotainment. Locul selectorului transmisiei a fost luat de o sferă din cristal, iar oglinzile laterale au fost înlocuite cu unele digitale.

Oficialii Genesis au anunțat că, în curând, pe unele piețe din Europa se vor deschide listele de pre-comenzi. Prețurile vor fi comunicate înainte de startul pre-comenzilor.

Sursa: The News Market


Sursa foto: Genesis


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide