Informaţii şi galerie foto cu noile BMW X5 M şi BMW X5 M Competition, precum şi noile BMW X6 M şi BMW X6 M Competition

Autor: Marius Vișan 02 oct. 2019 Știri auto

BMW M GmbH prezintă a treia generaţie a modelelor înaltă performanţă: Noile BMW X5 M, BMW X5 M Competition, BMW X6 M şi BMW X6 M.

Noile modele au la bază un motor V8 ce dezvoltă până la 460 kW/625 CP şi un şasiu dezvoltat special de divizia M. Sprintul de la 0 la 100 km/h este realizat în doar 3,9 secunde (modelele Competition: 3,8 secunde) 

Creştere semnificativă a puterii

Motorul de 4,4 litri este combinat cu două turbocompresoare poziţionate în deschiderea V dintre rândurile de cilindri, al căror răspuns este optimizat printr-un -sistem twin-scroll pentru fiecare compresor. Un amestec optim de şi combustibil este asigurat şi de un sistem de injecţie directă cu presiune de funcţionare de 350 bar.

Puterea maximă a motorului, 441 kW/600 CP, o depăşeşte pe cea a modelelor anterioare cu 18 kW/25 CP; în timp ce versiunile Competition adaugă 37 kW/50 CP pentru un total de 460 kW/625 CP. Totodată, cuplul maxim este 750 Nm. Pentru reducerea emisiilor a fost instalat câte un filtru de particule pe fiecare din cele două evacuări.

Design extrovertit

Modelele BMW X5 M, BMW X6 M şi versiunile Competition emană o inagine puternică pe şosea. Prizele de aer largi, branhiile M de pe aripile faţă, oglinzile retrovizoare optimizate aerodinamic, spoilerul spate/de pe acoperiş, difuzorul spate cu două evacuări duble sunt detalii vizuale care vorbesc despre performanţa noilor modele. Varianta Competition vine cu particularităţi de design, printre acestea numărându-se jantele M din aliaj uşor, de 21 de ţoli pe puntea faţă şi 22 de ţoli la roţile spate.

În habitaclu, interiorul versatil şi cu dimensiuni generoase, poziţia înaltă a scaunelor, materialele de calitate şi manopera definită de calitate sunt completate de o notă de lux. Butoanele primesc tratamentul M familiar, care contribuie la accentuarea concentrării conducătorului pe experienţa condusului foarte sportiv – de exemplu  butonul roşu de start.

Citeşte şi 

Un nou examen medical pentru şoferi. Dacă nu treci testul, rămâi fără permis

Preţurile pentru Ford Puma, noul SUV produs la Craiova

Un Volkswagen Lupo cu 1800 de CP e ca un pitbul pe roţi. Made in Romania – VIDEO

Caz incredibil la Chişinău: O şoferiţă care a omorât un om şi a băgat în spital alţi 28 avea 43 de amenzi de circulaţie şi cinci dosare penale! Galerie FOTO

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide