În sfârșit se lansează anvelopele fără aer. Care sunt beneficiile acestora?

Autor: Marius Vișan 11 oct. 2021 Știri auto

Cu anvelopele fără aer șoferii vor spune adio penelor de cauciuc.

Michelin este unul dintre cei câțiva producători de cauciucuri care au dezvoltat anvelopa fără aer numită Michelin Uptis (Unique Puncture-Proof Tire System). Dacă până acum discuțiile despre aceasta se învârteau un jurul unui concept, acum, însă, avem și o dată la care acest tip de anvelopă va ajunge pe piață. Este vorba de anul 2024.

Primul lucru pe care îl observați la anvelopele Michelin Uptis, rezistente la puncții, este că se poate vedea prin ele. Banda de rulare este susținută de mici pereți construiți din plastic armat cu fibră de sticlă.

Anvelopele fără aer au niște beneficii remarcabile

Beneficiile acestei anvelope vor fi remarcabile. Pana nu va mai fi posibilă, nici tăieturile laterale care fac de obicei o anvelopă ireparabilă.

Nu va mai fi nevoie ca șoferul să verifice presiunea anvelopelor, și își va lua rămas bun de la anvelopele de rezervă, cricurile și kiturile de umflare a roții pe care majoritatea șoferilor le consideră oricum niște obiecte misterioase. Exploziile care cauzează mii de accidente pe an nu vor mai exista.

Dacă vă întrebați ce s-ar putea întâmpla în timpul iernii, sau dacă s-ar putea circula cu Michelin Uptis în afara drumurilor asfaltate, trebuie să știți că anvelopa fără aer a fost testată și în asemenea condiții, și a făcut față cu brio. S-a rulat cu ea chiar și în noroi apoi s-a pornit la drum pe asfalt. Singura problemă a fost că a făcut mizerie până când noroiul a căzut. În afară de asta, mașina a circulat în condiții normale.

Toate acestea sună foarte bine, cu toate acestea singura ”problemă” ar fi cp că anvelopa Michelin Uptis va fi lansată abia peste câțiva ani, în 2024 mai exact.

Intră în GALERIA FOTO

Anvelopa care nu face niciodată pană

Sursă: Cnet.com

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide