Mercedes-Maybach GLS a suferit operații estetice la clinica Mansory

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 luni Știri auto

Mercedes-Maybach GLS a fost supus unei serii de modificări din partea tunerului Mansory. Chiar dacă GLS Maybach este nava amiral a celor de la Mercedes, Mansory a considerat că nu este îndeajuns de opulent.

Mansory a creat pentru Mercedes-Maybach GLS un kit de caroserie din fibră de carbon. Comparativ cu alte modificări din portofoliul tunerului, acestea par a fi destul de rezervate, cu mici excepții. Pe lângă modificările de ordin estetic, GLS a fost pus și la o cură de proteine, pentru a extrage mai mult din motorul V8 turbo de 4 litri.

Mercedes-Maybach GLS Mansory ne arată că mai mult nu e neapărat mai frumos

Pe lista modificărilor aduse exteriorului se numără o bară frontală redesenată, overferndere mai pronunțate și oglinzi retrovizoare din fibră de carbon. Și partea din spate a primit un tratament similar. O bară nouă acompaniată de un difuzor de dimensiuni generoase, care conține și o lampă de frână de tip Formula 1. Pe lângă acestea, regăsim și 4 evacuări, plus un spoiler montat pe haionul portbagajului.

De asemenea, mașina a primit și un set de jante. Acestea au dimensiunea de 24 de inch.

 

Poate singura modificare îndoielnică adusă lui GLS este bullbar-ul, care aduce cu un belciug pus în nasul unui taur. Este opțional, așa că cine nu este atras de aspectul său poate opta să nu fie montat.

Mercedes-Maybach GLS a devenit și mai puternic

Pentru a arăta că aspectul musculos nu este doar de fațadă, Mansory i-a oferit lui GLS un surplus de putere. Tunerul a considerat că cei 550 de cai și 729 de Nm nu erau îndeajuns. Acest lucru a fost posibil cu ajutorul unei noi perechi de turbocompresoare, a unei noi mapări pentru motor și a unui sistem de evacuare dedicat. Rezultatul constă în 820 de cai putere și 980 Nm.

Astfel, cu ajutorul acestor modificări, Mercedes-Maybach GLS sprintează de la 0 la 100 de kilometri în doar 4,4 secunde. Viteza maximă este limitată la 300 de kilometri pe oră.

Sursa: Carscoops

 

 

 


Sursa foto: Carscoops


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. citește mai mult

Comentarii
Inchide