MINI aduce extravaganţa în sectorul comercial cu MINI Clubvan

Autor: Dan Vache 27 iun. 2012 Știri auto

Prezentat la Salonul Auto Geneva 2012 ca şi un concept aparent utilizabil în activitatea cotidiană, Mini Clubvan a prins la public şi va fi produs în serie din acest an, urmând a fi prezentat în premieră la Salonul Auto Paris 2012 sau poate chiar la Goodwood Festival of Speed 2012.

Mini Clubvan devine prima utilitara premium de clasa mica

Pe lângă deja clasica prezenţă carismatică pe străzile oraşului, Mini Clubvan promite să satisfacă atât exigenţele utilizatorilor săi, cât şi pe cele ale clienţilor acestora prin funcţionalitatea caracteristică unei utilitare, fapt care îl încadrează în sectorul vehiculelor comerciale.

Bancheta din spate a fost înlăturată pentru a face loc spaţiului închis de depozitare, care se întinde până în spatele scaunelor şoferului şi pasagerului din dreapta. Delimitarea este asigurată de o grilă metalică, aceasta protejând capul ocupanţilor de inerţia obiectelor din compartimentul cargo în eventualitatea unei frânări bruşte. Indiferent de natura încărcăturii, aceasta poate fi accesată in două moduri: fie prin uşile simetrice cu deschidere largă din spate, fie din lateral dreapta prin portiera Clubdoor.

Spatiul de incarcare al lui Mini Clubvan are 115 cm lungime si o capacitate de peste 800 litri

Modul în care Clubvan este configurat dă senzaţia că modelul e gata să-şi ducă toate sarcinile la bun sfârşit. Printre accesorii se numără prize de 12 volţi, chingi pentru asigurarea încărcăturii şi căptuşeala de calitate care îmbracă spaţiul destinat mărfii. Graţie lungimii de 115 cm şi volumului de 860 litri al compartimentului de marfă, Clubvan poate stoca până la 500 kg de obiecte. Geamurile opace din lateral-spate vin în culoarea caroseriei şi sunt completate de cele din spate, din sticlă ionizată.

Caroseria este disponibilă in patru nuanţe de culoare: alb, albastru, verde metalizat şi negru metalizat, în timp ce jantele standard de 15 inch pot fi înlocuite cu unele din aliaj de 15, 16 sau 17 inch. Însă următoarele dotări nu se regăsesc la altă „dubă”: farurile direcţionale cu xenon, climatizarea automată şi senzorii de parcare vin ca dotări opţionale.

Desi e utilitara, Minio Clubvan nu renunta la dotarile premium

Standard, Clubvan are scaune de culoare neagră cu tapiţerie Cosmos combinată cu elemente decorative în alb şi argintiu, iar opţional pot fi instalate scaune sport îmbrăcate în 3 tipuri de tapiţerie din piele, un panou de bord cu inserţii de piele şi decoraţiuni personalizate.

Evident, Clubvan dispune de tracţiune faţă, iar la nivelul motoarelor beneficiază de 3 propulsoare – două pe benzină şi unul diesel, toate beneficiind de sistem auto start/stop. Motorul pe benzină de 1,6 litri este derivat în două versiuni: una de 98 CP, respectiv una de 122 CP, ambele având un consum mediu de numai 5,5 litri/100 km. Motorul diesel commonrail de 1,6 litri are 112 CP şi se laudă că „mănâncă” doar 3,9 litri/100 km.

Având in vedere caracterul exclusivist impus de MINI, credeţi ca modelul Clubvan va avea sau nu succes?

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide