Noul Audi Q6 E-Tron va fi prezentat în 18 martie. La ce să ne așteptăm de la fratele mai ieftin al noului Porsche Macan?

Autor: Ionuț Vîlciu 07 mart. 2024 Știri auto

Noul SUV electric de la Audi se apropie cu pași repezi de debutul oficial. Noul Q6 e-tron va folosi aceeași platformă tehnică precum noua generație Porsche Macan.

Audi a confirmat oficial data de lansare a noului său SUV complet electric. Noul Audi Q6 e-tron va debuta în data de 18 martie 2024 și va fi primul model din gama producătorului german ce va folosi noua platformă PPE, care a debutat pe noua generație Porsche Macan.

Teaserul publicat de Audi nu dezvăluie prea mult din designul noului model, dar ne-am făcut deja o idee asupra aspectului odată cu publicarea primelor imagini oficiale cu prototipurile Q6 e-tron.

Partea frontală are două seturi de blocuri optice. Cele din partea superioară adăpostesc luminile de rulare pe timp de zi, în timp ce blocurile optice inferioare adăpostesc luminile de întâlnire și faza lungă. Totuși, partea frontală este dominată de o grilă falsă, de dimensiuni generoase, care respectă linia de design a producătorului german. Partea din spate adăpostește o bandă LED impresionantă și un difuzor finisat în culoarea caroseriei. Așa cum ne-a obișnuit în ultima vreme, clienții vor putea altera modul în care luminile de rulare pe timp de zi sunt afișate.

Noul Audi Q6 e-tron va dispune de până la 600 de kilometri autonomie

Potrivit Carscoops, cabina noului SUV electric va putea fi echipată cu până la 3 ecrane. Instrumentarul de bord folosește un ecran de 11,9 inch, în timp ce ecranul central de infotainment măsoară 14,5 inch în diagonală. În plus, există posibilitatea de a echipa mașina cu un al treilea display, care să fie montat în dreptul pasagerului și care măsoară 10,9 inch în diagonală. La fel ca pe noul Porsche Macan, Audi Q6 e-tron poate fi echipat cu un head-up display cu realitate augmentată.

La fel ca Porsche Macan EV, Q6 e-tron este construit pe noua platformă Premium Platform Electric (PPE). Noul SUV ar trebui să aibă un acumulator de 100 kWh și o capacitate de încărcare rapidă de 270 kW DC, care va permite modelului să se încarce de la 10-80% în mai puțin de 30 de minute.

De asemenea, se pare că vom avea de-a face cu două motoare, care produc o putere combinată de aproximativ 380 CP. Modelul ar trebui să aibă, de asemenea, o autonomie WLTP de până la 600 de kilometri. Se pare că va exista și o versiune sportivă, numită SQ6, care ar trebui să dezvolte 490 CP, ceea ce va permite mașinii să atingă 100 km/h cu start de pe loc în mai puțin de 5 secunde.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Audi


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide