Noul BMW Seria 1 debutează în România. Cât costă cel mai nou BMW cu tracţiune faţă – GALERIE FOTO

Autor: Marius Vișan 08 oct. 2019 Știri auto

 A treia generaţie a noului BMW Seria 1 vine cu o transformare majoră de arhitectură – cu motoare transversale şi o platformă bazată pe tracţiunea faţă, la acestea se adaugă un pachet de tehnologii, inclusiv un sistem Head-Up Display, control prin gesturi, comenzi vocale cu Intelligent Persoanl Assistent sau sisteme sofisticate de asistenţă.

Vârful de gamă pentru noul BMW Seria 1 este modelul BMW M Perfromance M135i xDrive. Acesta dispune de cel mai puternic propulsor de 4 clindri cu care marca a echipat un model de serie.

Motorul asigură un vrâf de putere de 225 kW/ 306 CP între 5000 şi 6250 rpm şi un cuplu maxim 450 Nm între 1750 şi 4500 rpm. Susţinut de transmisia stpetronic sport, diferenţialul autoblocant Torsen faţă şi tracţiunea integrală, noul model accelerează de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde. Preţul de început pentru acest model este de 40.850 Euro fără TVA / 48.612 Euro cu TVA.

Preţuri pentru noul BMW Seria 1

La lansare sunt disponibile două motorizări benzină şi trei diesel cu 3 şi 4 cilndri. Cel mai accesibil model din gamă este BMW 118i, echipat cu un motor de 3 clindri cu o capacitate de 1,5 litri, care dezvoltă 103 kW/ 140 CP. Acesta este disponibil de la 23.200 Euro fără TVA/ 27.608 Euro cu TVA. 

Experienţa de utilizare la interior este asigurată de un bord analogic şi un ecran de control cu touch de 8.8 inch disponibile standard. Opţional, clienţii pot opta pentru BMW Live Cocpit Plus, care vine cu o serie de funcţii suplimentare, inclusiv sistem de navigaţie, sau BMW Live Cockpit Professional, care asigură un display digital de bord de 10.25 inch şi rezoluţie mare (1920 x 720) şi un ecran central de 10.25 inch alături de cel mai nou sistem de operare, de generaţia a 7-a, disponibil şi în limba română. Suplimentar, se poate opta pentru cel mai sofisticat sistem Head-Up Display din segment, alături de controlul prin gesturi specific BMW, care vine acum cu funcţii extinse: schimbarea postului sau a melodiei, un gest nou căruia i se poate atribui o funcţie specifică, de exemplu navigare către casă.

În pachetul de sisteme de asistenţă se remarcă Reversing Assistant, care poate conduce automobilul cu spatele pe distanţe de până la 50 metri de-a lungul aceleiaşi trase pe care a venit înainte, sau cel mai sofisticat sistem de parcare, care preia, în premieră, integral controlul automobilului la simpla apăsare a unui buton atât pentru manevre de garare, cât şi pentru parcare laterală (şoferul rămâne la volan şi trebuie să fie pregătit să intervină în cazul unor situaţii excepţionale).

BMW Seria 1 oferă o gamă largă de opţiuni configurare, 3 motoare diesel, 2 benzină, 3 tipuri de suspensie, dintre care opţional suspensia sport (mai rigidă şi garda la sol redusă cu 10 mm) şi cu amortizoare controlate electronic, cutie automată cu 7 trepte şi dublu-ambreiaj pentru motorizările cu 3 cilindri, cutie automată steptronic sau steptronic sport cu 8 trepte pentru motorizările cu 4 cilindri.

Sunt disponibile 3 linii de design: Sport Line, Luxury Line şi Pachet M Sport. La interior se remarcă, în premieră, elementele decorative iluminate, disponibile în 3 versiuni, dar şi scaunele tip scoică disponibile pentru Pachetul M Sport.

Citeşte şi:

Cum se foloseşte navigaţia în maşină după data de 12 octombrie. Tutorial oferit de Poliţia Română

Aproape 300.000 de euro câştigaţi în doar o lună din comerţul cu „autoturisme de mare putere” la mâna a doua. Care este „reţeta”

Video cu şoferiţa de Porsche în momentul când loveşte troleibuzul cu 130 de km/h

Ameninţările s-au concretizat. Ce s-a întâmplat cu agentul care a filmat fostul consilier PSD în timp ce înjura poliţiştii – FOTO-VIDEO

Un nou examen medical pentru şoferi. Dacă nu treci testul, rămâi fără permis

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide