Noul Jaguar F-Pace aduce un exterior îmbunătățit și motorizări electrificate

Autor: Marius Vișan 25 sept. 2020 Știri auto

Noul Jaguar F-PACE introduce un exterior nou și impunător, un interior complet schimbat și rafinat, cea mai noua generație a sistemului multimedia Pivi Pro și motorizări cu 4 și 6 cilindri.

Designul exterior nou conferă acestui SUV performant și apreciat o personalitate puternică și încrezătoare, beneficiind de o capotă nou sculptată, prize de aer mai late și suprafețe mai plăcute la atingere și mai bine bine conturate. Grila mărită se remarcă prin detaliile în formă de diamant, iar prizele de aer laterale includ acum sigla Jaguar. Bara față nouă, cu prize de aer reproiectate și grile închise la culoare, conferă noului F-PACE un aspect mai dinamic.

În partea din spate, stopurile noi și subțiri includ motivul specific Jaguar – prezentat în premieră pe modelul electric I-Pace – pentru a accentua lățimea vehiculului.

F-Pace se remarcă printr-un interior complet nou

Designul postului de conducere este mai îndrăzneț, mai dinamic și mai axat pe cerințele șoferului. O consolă centrală nouă, sportivă, cu un profil mai suplu, se integrează perfect cu planșa de bord și include încărcător wireless și un compartiment mai mare de depozitare.

Elementul central este ecranul tactil curbat, cu diagonala de 11,4 inch, integrat perfect într-o ramă din magneziu, care controlează noul sistem multimedia Pivi Pro. Finisajele naturale, cu ornamente din lemn și aluminiu, îmbracă partea superioară a ușilor și toată lățimea planșei de bord. Noul selector de viteze are partea superioară finisată cu o cusătură ca a mingii de crichet, iar partea inferioară este realizată din metal.

Noul F-PACE este disponibil cu motorizarea P400e PHEV, cu cea mai noua generație a motorului cu 4 cilindri și cu noile motorizări Ingenium diesel și pe benzină, cu 6 cilindri în linie. Pentru anumite motorizări este disponibilă în premieră tehnologia mild hibrid (MHEV).

Gama de motorizări include

Toate modelele F-PACE sunt echipate cu tracțiune integrală inteligentă și transmisie automată cu 8 trepte.

Unități Diesel
• 4 cilindri turbo de 2.0 litri MHEV 163 CP, transmisie automată cu 8 trepte, AWD
• 4 cilindri turbo de 2.0 litri MHEV 204 CP, transmisie automată cu 8 trepte, AWD
• 6 cilindri turbo de 3.0 litri MHEV 300 CP, transmisie automată cu 8 trepte, AWD

Unități pe benzină
• 4 cilindri turbo de 2.0 litri 250 CP, transmisie automată cu 8 trepte, AWD
• 6 cilindri S/C și turbo de 3.0 litri MHEV 400 CP, transmisie automată cu 8 trepte, AWD
• 4 cilindri turbo de 2.0 litri PHEV 404 CP, transmisie automată cu 8 trepte, AWD

Combinat, noul model PHEV cu 4 cilindri de 2,0 litri dezvoltă o putere de 404 CP și un cuplu de 640 Nm, cu ajutorul motorului pe benzină și motorului electric de 105 kW. Motorul electric este alimentat de o baterie litiu-ion de 13,6 kWh și permite reducerea emisiilor de CO2 la 49 g/km și a consumului de combustibil la 2.2 l/100 km, precum și obținerea unei
accelerații impresionante de 5,3 secunde 0-100 km/h.

Noul Jaguar F-Pace are 53 km în modul electric

Dacă bateria este complet încărcată, noul P400e are o autonomie de până la 53 km în modul electric. Stațiile de încărcare rapidă (30 kW CC) asigură o încărcare de la 0 la 80% în 30 de minute, iar o stație de încărcare de 7 kW instalată la domiciliu realizează aceeași operație în numai 1 ora și 40 de minute.

Tehnologia MHEV avansată, disponibilă pentru motorizările diesel cu 4 și 6 cilindri și pe cele pe benzină cu 6 cilindri utilizează un alternator-demaror cu o curea încorporată (BiSG), care permite recuperarea energiei pierdute de obicei în timpul încetinirii sau frânării. Această energie este apoi stocată într-o baterie litiu-ion separată, de 48 V, înainte de a fi utilizată în mod inteligent pentru a asista motorul la accelerare și pentru a asigura un sistem stop/start
mai rafinat.

Intră în Galeria Foto

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: JLR


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide