Noul Kia Niro poate fi comandat în România în toate versiunile de motorizare. Cât costă SUV-ul coreean?

Autor: Mihai Morcovescu 16 iul. 2022 Știri auto

Noul Kia Niro este disponibil pentru comenzi în România în toate cele trei versiuni de motorizare: hibrid, plug-in hybrid și full electric. Prețul de pornire pentru piața autohtonă anunțat de importatorul oficial al mărcii asiatice este de 32.047 de euro cu TVA inclus.

Prețul este valabil pentru versiunea de bază Niro 1.6 GDI HEV în nivelul de echipare Classic. Dacă este achiziționat prin programul Rabla 2022, prețul va scădea cu 3.320 de euro, până la 28.727 de euro.

Aceasta este echipată cu un sistem de propulsie hibrid, care este alcătuit dintr-un motor pe benzină de 1,6 litri și unul electric. Ansamblul generează în total 141 CP și 265 Nm de cuplu. Viteza maximă declarată este de 165 km/h. Sprintul 0-100 km/h se realizează în 10,4 secunde, pentru modelul cu jante de 16 inch, respectiv 10,8 secunde pentru cel cu roți de 18 inch.

Cât costă noul Kia Niro EV?

Versiunea hibrid cu încărcare la priză pornește de la 38.047 euro cu TVA. Reducerea prin programul Rabla este de 6.439 de euro, astfel că prețul final de achiziție va fi de 31.608 de euro. Prețul este valabil pentru modelul Niro 1.6 GDI Classic.

Acesta oferă 180 CP și un cuplu maxim de 265 Nm. Performanțele sunt identice cu versiunea hibridă clasică. Kia Niro PHEV poate parcurge până la 65 de kilometri în modul full electric atunci când este echipat cu jante de 16 inch.

Gama Kia Niro 2022 include și o variantă full electric. Aceasta nu se mai numește e-Niro, ci a revenit la numele de Niro EV. Modelul cu emisii zero are un preț de pornire de 51.203 de euro cu TVA. Dacă este cumpărat prin programul Rabla 2022, clientul va beneficia de un discount de 11.469 de euro, care face ca prețul final să fie de 39.734 de euro cu TVA.

Versiunea electrică a noii generații Niro folosește un singur motor electric. Unitatea dezvoltă 204 CP și 255 Nm, suficient pentru a atinge „suta” în 7,8 secunde. Din pachet mai face parte o baterie de 64,8 kWh. Aceasta promite o autonomie de 463 kilometri în ciclul WLTP. La o stație de încărcare rapidă, repriza de încărcare de la 10% la 80% durează 43 de minute.

Sursa: Kia

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Kia


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide