Noul Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupe – Informații și fotografii oficiale

Autor: Elena Luchian 19 feb. 2020 Știri auto

Noul Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupe vine cu motor V8 biturbo de 4.0 litri, funcție EQ Boost și sistem de 48 de volți. În versiune de top S, propulsorul dezvoltă 612 cai putere. Versiunea de bază are 571 de cai putere.

Galerie foto

Noul Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupe primește suspensia AMG RIDE CONTROL+, tracțiunea integrală variabilă AMG Performance 4MATIC și transmisia automată AMG SPEEDSHIFT TCT 9G cu nouă rapoarte.

Mașina este ușor de recunoscut datorită grilei tipice AMG cu finisaj lucios cromat. Șorțul față imită aripa unui avion și este vopsit în culoarea caroseriei. Capota este străbătută de nervuri proeminente. Din profil, atrag atenția linia descendentă a acoperișului și jantele de 21 de inci cu logo-ul AMG. Versiune S primește jante și mai mari, de 22 de inci. În partea posterioară, apar un difuzor negru, o bară cromată argintie și două evacuări duble dreptunghiulare.

Viitorul posesor al unui Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC+ Coupe va avea parte de o cabină cu o ambianță sportivă. Scaunele sunt îmbrăcate în piele nappa, iar logo-ul AMG se regăsește pe spătare. Versiunea S are centuri de culoare gri și tapițerie care prezintă cusături contrastante argintii. Lumina ambientală este dotare standard. Se regăsesc la bord un volan AMG Performance cu padele din aluminiu, iar ora 12 este marcată cu negru.

În consola centrală se regăsesc comutatoare prin care șoferul poate regla ESP-ul, poate trece transmisia în modul manual sau poate regla amortizoare adaptive și sistemul de evacuare opțional AMG Performance.

SUV-urile coupe primesc sistemul multimedia MBUX (Mercedes-Benz User Experience) bazat pe inteligență artificială, cu un nou mod de afișaj, Supersport.

Motorul V8 twin-turbo de 4.0 litri, care funcționează sub capota SUV-ului coupe în versiune AMG, dezvoltă 612 cai putere la versiunea S și 571 de cai putere la versiunea de bază. Acesta vine cu un EQ Boost, care are la bază un sistem de 48 de volți și care îi asigură 22 de cai putere și 250 Nm în plus pentru perioade limitate de timp.

Pentru optimizarea consumului, motorul este dotat cu funcție de dezactivare a cilindrilor. În sarcină parțială, doi, trei, cinci sau opt cilindri sunt dezactivați. În modul Comfort, sistemul de dezactivare este disponibil într-o plajă largă de turații, între 1000 și 3250 rpm. Pe instrumentarul de bord digital, cel aflat la volan primește informațiile referitoare la modul de operare a motorului.

Galerie foto

Șapte programe de rulare sunt disponibile la bord: Comfort, Sport, Sport+, Individual, RACE (doar pentru versiunea S), Trail și Sand, fiecare dintre ele putând fi selectat prin intermediul AMG DYNAMIC SELECT și modificând reacția comportamentul motorului, al transmisiei, al suspensiei și al direcției.

Mai mult, sistemul AMG DYNAMICS, cu funcțiile Basic, Advancced, Pro și Master, șoferul poate adapta comportamentul mașinii la condițiile de rulare.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Mercedes-AMG



Comentarii
Inchide