Prețul în România pentru noul Mercedes-Benz GLE Coupe. Unul dintre cele mai frumoase SUV-uri coupe – GALERIE FOTO

Autor: ProMotor acum o lună Știri

Noul Mercedes GLE Coupe este acum disponibil pe lista modelelor care pot fi comandate în România, fiind disponibile trei modele: GLE 350, GLE 400 și Mercedes-AMG GLE 53.

  • GLE 350 d 4MATIC 9G-TRONIC – 79,100 de euro TVA inclus
  • GLE 400 d 4MATIC 9G-TRONIC – 87,600 de euro TVA inclus
  • Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC 9G-TRONIC – 99,800 de euro TVA inclus

Varianta diesel a rivalului lui BMW X6 este alimentată de un motor de 3.0-litri cu șase cilindri în linie care produce 325 CP  și 700 Nm cuplu. Desigur, tracțiunea integrală 4Matic este standard, la fel ca și transmisia automată Mercedes 9G-Tronic. Modelul atinge o-100 km / h în 5,7 secunde, viteza maximă fiind fiind limitată electronic la 240 km / h. Ambele dispun de catalizator SCR dublu, fiind compatibile cu standardul Euro 6d (Real Driving Emissions Step 2).

Mercedes GLE 400 d 4Matic vine cu funcții precum o suspensie pneumatică (disponibilă opțional), display-uri de 12,3 inci cu infotainment MBUX cu sistemul de navigație prin satelit, un sistem audio surround Burmester, jante din aliaj de 22 inch și o trapă panoramică.

Singura motorizare pe benzină disponibilă la lansare este cea cu şase cilindri în linie de pe versiunea sportivă AMG GLE 53 4Matic+ Coupe, care dezvoltă 435 CP. Acesta dispune de un sistem mild-hybrid cu un starter-generator care poate adăuga 16 kW la puterea motorului termic pe perioade scurte.

Chiar dacă GLE Coupe are o linie a acoperişului care nu promite prea mult spaţiu în spate, de fapt oferă acum mai mult spaţiu decât înainte. Accesul în spate este mai bun, la fel ca şi spaţiul în toate direcţiile, iar noul Mercedes vine și cu o îmbunătăţire a vizibilităţii de jur împrejur.

GALERIE FOTO

Volumul portbagajului este unul generos, cu 655 de litri în configuraţia standard. Rabatarea banchetei (fracţionată 40:20:40 în standard) permite extinderea capacităţii la o valoare de 1.790 de litri, cu 70 de litri mai mult decât în cazul modelului anterior. Marginea de încărcare este mai înaltă decât a unui SUV cu formă tradiţională, dar cu 60 mm mai joasă decât a generaţiei anterioare. Dacă în configuraţie intră şi suspensia pneumatică Airmatic, aceasta poate fi coborâtă cu alţi 50 mm la o apăsare de buton.

În ceea ce priveşte suspensia, GLE Coupe este disponibil în standard de o configuraţie cu arcuri de oţel reglate mai rigid, pentru un comportament sportiv. Suspensia pneumatică Airmatic este disponibilă opţional, aceasta putând fi combinată cu avansatul E-Active Body Control, care permite controlarea individuală a arcurilor şi a amortizoarelor, în funcţie de condiţiile de rulare. Sistemul operează la o tensiune de 48 de volţi şi permite chiar recuperarea energiei pe drumurile cu denivelări pronunţate.


Sursa foto: Carscoops


Comentarii
Inchide