Opel Astra GSe este aici și are un sistem de propulsie hibrid care livrează 225 de cai putere

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 luni Știri auto

După ce a anunțat că GSe se reîntoarce, Opel a lansat noul Astra GSe. Acesta vine atât în format hatchback, cât și break.

În urmă cu două săptămâni, Opel făcea anunțul că reintroduce denumirea de GSe. De această dată nu va veni de la Grand Sport Einspritzung (Grand Sport Injecție), ci de la Grand Sport Electric.

Noul Opel Astra a fost prezentat anul trecut. Cea de a douăsprezecea generație a compactei este acum un produs al grupului Stellantis și este rudă cu Peugeot 308. Până acum, cea mai puternică versiunea avea 180 de cai, care proveneau dintr-un sistem plug-in hybrid. Pe aceasta am avut ocazia să o și conducem.

Acum, Astra a primit ceva mai multă putere, dar și alte modificări care să îi sporească dinamica.

Opel Astra GSe, în ambele sale variante, este propulsată de un sistem hibrid plug-in. Acesta livrează o putere totală de 225 de cai putere și 360 Nm cuplu maxim. Puterea este livrată punții față cu ajutorul unei transmisii automate cu opt rapoarte. Conform celor comunicate de Opel, Astra GSe și Astra Sports Tourer GSe vor egala cei mai buni competitori din clasele lor când vine vorba de accelerație și viteză maximă.

Opel Astra GSe – Puțin mai agresiv, dar nu exagerat

De asemenea, Opel a îmbunătățit și dinamica șasiului. Astfel, Astra GSe este mai joasă cu 10 mm față de modelul standard și vine cu un set nou de amortizoare. Amortizoarele KONI sunt reglate atât pentru condusul dinamic, cât și pentru confort. Pe lângă asta, și sistemul ESP a fost recalibrat pentru a face față unui stil de condus mai sportiv.

Direcția a fost și ea recalibrată și este mai directă, iar mașina vine echipată cu jante de 18 inch.

Pe lângă îmbunătățirile mecanice, Astra GSe se bucură și de câteva modificări cosmetice. Au fost montate noi bare de protecție, iar interiorul are scaune sport îmbrăcate în alcantara, specifice versiunii GSe.

Noile versiuni vor concura cu mașini precum Skoda Octavia RS iV sau Volkswagen Golf GTE.

Sursa: Stellantis

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Stellantis


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide