Peugeot 308 poate fi comandat în România. Cât costă compacta franceză?

Autor: Mihai Morcovescu 27 nov. 2021 Știri auto

Noua generație a hatchback-ului compact Peugeot 308 poate fi comandată pe piața românească, fiind disponibilă în cinci niveluri de echipare. Modelul este oferit și într-o versiune hibrid plug-in și în cinci niveluri de echipare.

Prețuri de la 19.672 de euro cu TVA

Lansată în primăvară sub noul logo al mărcii franceze, noua generație Peugeot 308 este oferită atât în versiuni de motorizare pe benzină și motorină, cât și cu un sistem de propulsie hibrid plug-in.

Acesta este disponibil în două variante de putere, 180 CP și 225 CP, și vine standard cu un charger on-board de 3,7 kWh și un cablu de încărcare Mod 2. Producătorul din Hexagon a anunțat în momentul lansării că modelul lor oferă o autonomie electrică de până la 60 de kilometri.

Prețul de pornire pentru noul Peugeot 308 este de 19.672 euro cu TVA inclus și este valabil pentru versiunea echipată cu motor pe benzină PureTech de 1,2 litri și 110 CP, transmisie manuală cu șase rapoarte și în echiparea de bază Active Pack. Cea mai scumpă versiune este vârful de gamă Peugeot 308 GT Pack, care costă 42.901 euro cu TVA inclus.

În prețul versiuni de bază sunt incluse, între altele, aer condiționat automat bi-zonă, alertă activă pentru menținerea benzii de deplasare, asistență la parcarea cu spatele, capace oglinzi retrovizoare în culoarea neagră, faruri LED cu aprindere automată, ecran tactil de 10 inch, Peugeot i-Cockpit cu instrumentar de bord digital de 10 inch, sistem pornire fără cheie. De asemenea, versiunea entry-level mai include pachetul Active Safety Brake și alertă atenție șofer și recunoaștere extinsă a semnelor de circulație.

Compacta franceză mai este oferită clienților din România în alte trei versiuni: Allure, Allure Pack și GT.

Sursa: Peugeot

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Peugeot


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide