Rolls-Royce nu mai primește comenzi pentru modelele Wraith și Dawn

Autor: Mihai Morcovescu 27 mart. 2022 Știri auto

Cei care își doresc un Rolls-Royce Wraith sau Dawn și nu au apucat să-și comande unul își pot lua adio de la aceste mașini. CEO-ul producătorului britanic de automobile de lux Torsten Müller-Ötvös a anunțat că nu se mai primesc comenzi pentru cele două modele. În plus, producția în ambele cazuri va fi oprită definitiv în 2023.

Spectre, primul „electric” din istoria Rolls-Royce, va fi lansat în 2023

Singurele modele cu două uși Rolls-Royce sunt coupe-ul Wraith și decapotabila Dawn. Acestea au fost deja eliminate din portofoliul mărcii în SUA la sfârșitul lui 2021. Motivul principal l-a constituit noile reglementări de poluare.

Șeful brandului din Goodwood a spus că au fost oprite comenzile pe toate piețele atât pentru Wraith, cât și pentru Dawn. Cu toate acestea, producția lor va continua la uzina principală până la începutul lui 2023.

Producătorul spune că Wraith și Dawn nici nu vor primi înlocuitori direcți. Müller-Ötvös a recunoscut că modelul electric Spectre va prelua rolul coupé-ului în gama Rolls-Royce. Dar, compania îl vede mai degrabă ca un succesor pentru Phantom Coupe.

Viitorul model electric Spectre a intrat în fazele finale ale procesului de dezvoltare. El este planificat să-și facă debutul în al patrulea trimestru din 2023. În momentul lansării, Spectre va fi primul vehicul 100% electric din istoria Rolls Royce. Toate autovehiculele pe care britanicii le vor produce până în 2030 vor fi cu emisii zero.

Printre acestea își vor face locul și succesorii actualelor Ghost, Cullinan și Phantom, așa cum spuneam. Ceea ce nu se știe încă este dacă Rolls-Royce va produce un urmaș pentru Wraith, dar și pentru Phantom Drophead Coupe. Dacă se va întâmpla acest lucru, cel mai probabil viitoarele modele vor fi electrice.

Sursa: Carscoops

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Rolls-Royce


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide