Românii își cumpără Dacia online! Câte mașini s-au vândut până acum?

Autor: David Andrei acum o lună Știri

Pandemia de coronavirus a obligat importatorii de autoturisme să își reinventeze strategia de vânzări. Astfel, Dacia și Renault le recomandă clienților să comande mașini online. Câte unități au vândut până la această oră?

GALERIE FOTO

Dacia, dar și Renault, au lansat, în urmă cu doi ani, o platformă de e-commerce care s-a dovedit a fi o carte câștigătoare, în special în perioada pandemiei de coronavirus. Clienții pot primi mașina acasă după doar câteva click-uri pe site-urile Dacia sau Renault. Astfel, nu mai este necesar drumul la reprezentanță pentru a achiziționa un vehicul.

Ce trebuie să faci ca să cumperi o Dacia sau un Renault online?

Cei care vor o Dacia sau un Renault trebuie să acceseze site-urile dedicate, https://vanzari.dacia.ro/ sau https://vanzari.renault.ro/.

Aceștia pot alege mașina în funcție de bugetul lor, de motorizarea, tipul de combustibil și transmisia dorite. Își selectează apoi modelul și versiunea preferate din stocul disponibil, beneficiind de oferte speciale rezervate exclusiv vânzării online. Pentru a rezerva mașina, ei trebuie să plătească o taxă de 500 de euro. Pot achiziționa mașina și prin Programul Rabla. Ulterior, apasă “Adaugă în coș”.

Pentru a vizualiza statusul comenzii, clienții trebuie să-și creeze un cont. Aceștia pot achita costul integral al automobilului online, cu un card bancar de credit sau de debit. Vor primi ulterior factura și contractul din partea agentului autorizat ales în prealabil de client. În scurt timp, modelul ales le va fi livrat la domiciliu.

În medie, 30 de clienți Dacia și Renault fac zilnic această operațiune în ultima perioadă. În total, peste 2.500 de clienți au comandat astfel un autoturism, ceea ce reprezintă un record.

În total, în primele opt luni din 2020, au fost înmatriculate 22.707 unități, cu 36,5% mai puțin decât anul trecut, în contextul pandemiei de coronavirus. 5.414 mașini cu logo Renault s-au înmatriculat anul acesta în România, -47,1% față e aceeași perioadă din 2019, conform raportului Asociației Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).



Comentarii
Inchide