Se reiau lucrările la calea de rulare la Podul de la Cernavodă

Autor: Marius Vișan 30 sept. 2021 Știri auto
Se reiau lucrările la calea de rulare la Podul de la Cernavodă

Luni, 4 octombrie 2021, vor fi instituite restricții de circulație, prin închiderea căii doi de rulare, pe sensul de mers Constanța – București, în vederea realizării lucrărilor de reabilitare a Podului de la Cernavodă, situat pe Autostrada A2, la km 157+600.

Vor continua lucrările de reparații și reabilitare, lucrări întrerupte pe timpul sezonului estival.

Va fi refăcută calea aferentă trotuarelor și a parapetului pietonal, atât pe podul principal, cât și pe viaducte. Pe podul metalic se va înlocui parapetul direcțional, vor fi înlocuite rosturile de dilatație pe calea de rulare, se vor face reparații cu betoane speciale la pile, lucrări de refacere a protecției anticorozive la structurile metalice.

La finalizarea lucrărilor starea tehnică a podului va îndeplini cerințele de calitate prevăzute în legea 10/1995 privind rezistența și stabilitatea la acțiuni statice și dinamice, siguranța în exploatare și protecția mediului.

Podul de la Cernavodă, în lungime de 1.596 m este un pod combinat de cale ferată și șosea, de tip constructiv, care împreună cu podul similar peste brațul Borcea, în lungime de 970 m, traversează fluviul Dunărea și conectează orașele Fetești și Cernavodă, între regiunile Muntenia și Dobrogea.

Vineri, 01 octombrie, încep lucrările la Calea de rulare la Podul peste brațul Borcea

Vineri, 01 octombrie 2021, încep lucrările la Calea de rulare din contractul de Reabilitare a Podului peste brațul Borcea, situat pe Autostrada A2, la km 149+680.

Vor fi instituite restricții de circulație aferente acestui obiectiv, prin închiderea Căii 1 de rulare, pe sensul de mers București – Constanța.

Vor fi realizate următoarele lucrări de reparații și reabilitare: înlocuirea hidroizolației și a căii pe partea carosabilă și trotuare, înlocuirea parapetului pietonal și direcțional, înlocuirea rosturilor de dilatație, lucrări de reparații cu betoane speciale – la placa de suprabetonare a viaductelor de acces și la pile, lucrări de refacere a protecției anticorozive la structura metalică, atât pe podurile principale, cât și pe viaductele de acces, consolidări structurale cu benzi din fibre de carbon grinzi precomprimate.

După finalizarea acestor lucrări, Podul Borcea va fi la o stare tehnică în conformitate cu cerințele de calitate prevăzute în Legea 10/1995 privind rezistența și stabilitatea la acțiuni statice și dinamice, siguranța în exploatare și protecția mediului.

Podul peste brațul Borcea, în lungime de 970 m, este un pod combinat de cale ferată și șosea, de tip constructiv, care traversează fluviul Dunărea și, împreună cu podul similar de la Cernavoda, în lungime de 1596 m conectează orașele Fetești și Cernavodă din România, între regiunile Dobrogea și Muntenia.

 

 

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide