Service-urile Dacia-Renault reziliază contractele cu liderul pieţei RCA, după ce ar fi împrumutat metodele Astra şi Carpatica

Service-urile Dacia-Renault reziliază contractele cu liderul pieţei RCA, după ce ar fi împrumutat metodele Astra şi Carpatica

Autor: Marius Vişan acum 4 ani Știri

 


ACODAREN – Asociaţia Concesionarilor Dacia, Renault şi Nissan din România a reziliat 55 de contracte pe care le avea cu Asirom, informează Digi24, citând News.ro. Vestea este cu atât mai îngrijorătoare cu cât Asirom era noul lider al pieţei asigurărilor RCA din România.

Firma a fost acuzată că foloseşte aceleaşi metode ca Astra şi Carpatica, asigurători intraţi în faliment. Ce i se reproşează acesteia este întârzierea plăţilor către service-uri şi impunerea folosirii unor piese cât mai ieftine pentru reparaţii

Asociaţia Concesionarilor Dacia, Renault şi Nissan din România reuneşte majoritatea service-urilor Dacia.

„Asirom îşi reglează socotelile financiare pe seama service-urilor noastre, nu ne plăteşte facturile, trage de timp pentru a aduna bani din piaţă şi ne creează probleme cu clienţii. Foloseşte aceleaşi metode pe care le-au folosit Astra sau Carpatica”, a declarat directorul ACODAREN, Marius Ghiban, pentru Digi24.

Se pare că cei de la Asirom au ”împrumutat” metodele folosite de Astra şi Carpatica Asig. Mai exact încheia cu service-ul un contract cu plata despăgubirii la termen, numită decontare directă, dar fără penalităţi pentru nerespectarea termenului de plată, iar pe lângă asta, prelungea perioada dintre constatarea şi acceptarea plăţii despăgubirii, astfel cei de la ASTRA ajungând să aibă datorii importante şi întârzieri la plăţi către service-uri.

„Conform datelor colectate de la membrii asociaţiei zilele trecute, Asirom ne datorează peste 1.300.000 lei, având întârzieri la plată de ordinul zecilor şi sutelor de zile. În plus, avem peste 100 de maşini în diferite etape de reparaţie care aşteaptă de mult timp acordurile de la Asirom, iar clienţii noştri încep să fie iritaţi de aceste intârzieri. Noi suntem cu mâinile legate, constrânşi de respectarea contractului pe care chiar Asirom nu-l respectă faţă de noi”, a mai spus Ghiban, pentru sursa mai sus citată

Directorul ACODAREN îi linişteşte pe clienţii Dacia, Renault sau Nissan care au făcut reparaţii pe o poliţă Asirom: ”Fără contracte, vom putea repara mai repede şi mai bine decât acum! Chiar dacă birocraţia este mai mare, ne ocupăm noi în locul clienţilor, fără costuri suplimentare pentru ei”.

Mai multe puteţi afla din reportajul celor de la Digi24.




Comentarii
Inchide