Cum arată singurul Nissan GT-R de pe Autovit. Cu cât se vinde sportiva japoneză de 570 CP

Autor: Ionuț Vîlciu acum o lună Știri auto

Un Nissan GT-R se vinde pe Autovit. Mașina are un motor V6 de 570 de cai și își caută un nou proprietar.

Nissan-ul GT-R are o lungă istorie în spate. De la modelul original, lansat în anul 1969, la faimoasele modele ale anilor 1990, numele de GT-R a făcut mereu furori printre fanii mașinilor japoneze.

Actuala generație a fost lansată în 2007 și se află în continuare în producție. De-a lungul anilor, mașina suferit mai multe actualizări și modificări. A trecut prin mai multe facelift-uri, cel din 2017 fiind destul de important.

Este singurul Nissan GT-R listat la vânzare pe site-ul Autovit la momentul scrierii acestui articol (1 septembrie 2022).

Nissan GT-R – Ce primești de la mașina sport supranumită Godzilla?

Mașina pe care noi am găsit-o este din anul 2018. Acest lucru înseamnă că este un model care se bucură de actualizarea care a venit în anul 2017. Atunci, modelele GT-R au primit un nou interior. Acesta includea un nou volan, o consolă centrală redesenată, dar și un nou sistem de infotainment.

La exterior, mașina a primit noi bare de protecție, atât în față, cât și în spate, care să faciliteze o mai bună răcire a motorului și să facă mașina mai aerodinamică.

Au fost făcute modificări și sub capotă. Puterea motorului V6 de 3,8 litri a fost majorată la 570 de cai putere. Acesta respiră și mai bine acum datorită unui sistem de evacuare din titaniu.

Transmisia cu șase trepte a fost reprogramată. Astfel, s-au obținut schimburi de treaptă mai line și mai silențioase. Suspensia a fost recalibrată, iar frânele au fost îmbunătățite.

Exemplarul nostru este finisat într-o nuanță de albastru închis, cu jante negre, iar interiorul este o combinație de negru și roșu. Așa cum spuneam, mașina este din 2018 și a parcurs doar 28,500 de kilometri.

Mașina se vinde cu prețul de 129,999 de euro.


Sursa foto: Autovit


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide