Top 6 SUV-uri care costă sub 6000 de euro. Modele ideale pentru cei ce caută spațiu din belșug

Autor: Ionuț Vîlciu acum 2 săptămâni Știri auto

SUV-urile rămân unul dintre cele mai dorite tipuri de automobile ale momentului. Cu toate acestea, prețurile pot fi destul de prohibitive.

Foarte mulți dintre producătorii auto au încercat să includă în gama lor măcar un SUV. De-a lungul anilor, acest lucru a dus la o mare de oferte de la mai toate brandurile auto. Există nenumărate modele de diferite dimensiuni, motorizări, chiar și forme de caroserie, dacă luăm în calcul trend-ul SUV-urilor coupe, BMW X6 spre exemplu.

Sunt mașini practice, sigure, care oferă un mix de confort și dinamică pe asfalt cu capabilități off-road. Prețurile nu sunt însă mici, iar cine vrea un SUV nou trebuie să plătească, de cele mai multe ori, sume destul de mari de bani. Astăzi am pregătit o listă cu SUV-uri mari, spațioase, care nu costă mai mult de 6000 de euro, care pot fi găsite pe Mobile.de.

Volvo XC90 – €5,500

Deschidem această listă cu un model destul de popular. Volvo XC90 a fost primul SUV al producătorului suedez și a câștigat reputația de cea mai sigură mașină de serie. Cu o structură robustă, o gamă largă de motoare și soluții practice la interior, poate fi o variantă ideală pentru o familie.

Modelul pe care noi l-am găsit este destul de rar, deoarece are sub capotă un motor cu șase cilindri în linie de 2,9 litri și 272 de cai putere. Mașina este din anul 2005 și are la bord 153.136 de kilometri.

 

Volkswagen Touareg – €5,700

Touareg-ul a fost dovada lui Volkswagen că poate face mașini premium. Alături de Phaeton, reprezenta apogeul capabilităților de producție pe care producătorul le avea. Dacă Phaeton nu a fost un succes în materie de vânzări, Touareg a fost. Dovada este că a ajuns la a treia generație. România este o piață foarte importantă pentru Touareg, iar cei interesați știu ce oferă SUV-ul german. Exemplarul găsit de noi este un model facelift din anul 2007. Sub capotă se află un motor de 3,0 litri pe motorină, care produce 224 de cai putere. Mașina a parcurs 285.000 de kilometri în cei 15 ani de viață.

Porsche Cayenne – €5,990

S-ar putea spune că modelul Cayenne a fost mașina care a salvat Porsche. Acesta a fost un proiect realizat împreună cu Volkswagen. Asemănările între primul Touareg și prima generație de Cayenne sunt evidente. Cu toate acestea, SUV-ul Porsche oferea un plus de lux pentru clienții săi. Motoarele difereau, în mare parte, iar acest exemplar vine cu un V8 de 4,5 litri. Acesta dezvoltă 340 de cai și este cuplat la o cutie de viteze automată. Kilometrajul indică 255.000 de kilometri parcurși.

Mercedes ML – €5,790

A doua generație a lui Mercedes ML a fost lansată în 2005 și a adus modificări importante. Mercedes avea experiență cu vehiculele de teren prin intermediul Clase G. ML a fost creat ca o alternativă nu la fel de extremă, așa cum sunt G-urile. Exemplarul găsit de noi este din anul 2007 și are un motor V6 diesel de 3,0 litri. Puterea dezvoltată este de 224 de cai. Mașina are la bord 299.500 de kilometri.

BMW X5 – €5,900

Rivalul de la Munchen al lui ML. BMW X5 a fost, probabil, unul dintre primele SUV-uri cu pretenții de sportivitate. A fost, de asemenea, primul astfel de vehicul construit vreodată de producătorul bavarez. Motoarele au fost mari, cel mai mic fiind diesel-ul de 3,o litri. Noi am găsit un exemplar care are sub capotă un V8 de 4,4 litri. Motorul dezvoltă 320 de cai putere. Este un exemplar facelift, fabricat în 2004. Mașina a parcurs 225.500 de kilometri.

Land Rover Discovery 3 – €5,990

Discovey este un off-roader popular printre entuziaști. Poreclit Disco, acest SUV este unul dintre cele mai capabile variante pe care le poți cumpăra. Chiar dacă au existat probleme de fiabilitate, este prezent în lumea aceasta a overlanding-ului. Discovery-ul găsit de noi este fabricat în 2009 și sub capotă are un motor de 2,7 litri pe motorină. Acesta produce cu 190 de cai. Mașina are la bord 306.000 de kilometri parcurși.

 

 


Sursa foto: Mobile.de


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Student al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării, m-am alăturat echipei ProMotor pentru a combina cele două pasiuni ale mele: mașinile și presa. Studiez, analizez și documentez tot ce are roți. Presa nu trebuie să fie plictisitoare, așa că încerc, pe cât de mult posibil, să ... citește mai mult

Comentarii
Inchide