2023: Tot ce trebuie să știi despre Honda HR-V. Cât costă prin Programul Rabla

Autor: Radu Țuțulan 01 aug. 2023 Știri auto

Honda HR-V e:HEV Full Hybrid este un crossover compact, ideal pentru oraș dar bun și pe drumuri mai accidentate, pe care te poți baza și care te va face să simți că ești la volanul unei mașini moderne. Iată tot ceea ce trebuie să știi despre aceasta și cât costă prin Programul Rabla.

Cea de-a treia generație a SUV-ului japonez Honda HR-V este un Full Hybrid, care a debutat în a doua parte a anului 2022 cu noua tehnologie e:HEV. Acesta e un sistem hibrid cu trei moduri de funționare: Motor Drive, Hybrid Drive și Electric Drive. Oferă un răspuns imediat al accelerației, este silențios și eficient.

Ce dimensiuni are Honda HR-V e:HEV

Are 4,33 metri lungime, un stil nou, forme noi și o linie de design menită să satisfacă și cele mai pretențioase gusturi. Proporțiile noului crossover coupe ascund dimensiuni destul de generoase. În partea din față se află noi blocuri optice full-LED, conectate printr-o bandă cromată, iar mai jos e o nouă grilă cu un singur cadru încorporată în culorile caroseriei, sau în negru, la cerere.

Greutatea e de aproximativ 1,4 tone, lățimea de 1,8 metri și înălțimea de aproape 1,6m, cu o gardă la sol de 18,8 cm.

De-a lungul părții laterale există linii foarte curate și simple ce fac din noul Honda HR-V o mașină aerodinamică. Jantele din aliaj și al doilea mâner al ușii ascuns în montantul C, contribuie și ele la desenarea aspectului dinamic. Forma de coupe este asigurată de acoperișul înclinat până la marginea de jos a hayonului, terminată într-un bloc optic orizontal, unit de o linie de LED-uri roșii.

E menit să intre în competiție cu Renault Captur, Nissan Juke sau Ford Puma, pentru că e ușor de condus în mediul urban și poate face față unui drum la munte sau la mare. Vizibilitate bună, ușor de manevrat, perfect să se strecoare prin traficul unui oraș ca București sau Cluj.

Interiorul Honda HR-V e:HEV

Încă de la prima atingere, în zona superioară vei întâlni mai multe suprafețe moi. Volanul este redesenat, iar bordul include două noi ecrane, unul pentru a vedea viteza, nivelul bateriei sau modul de conducere, iar cel de-al doilea este display-ul sistemului de infotainment.

Grafica și răspunsul la atingeri sunt în limite normale, iar sistemul include Apple CarPlay, inclusiv wireless, Android Auto și multe altele.

Tehnologia și motorul Honda HR-V e:HEV

Honda HR-V are transmisie automată 4×2, un motor aspirat pe benzină de 1,5 litri, care dezvoltă 107 CP și un cuplu de 131 Nm, un motor electric cu rol de generator și un alt motor electric de 131 CP și 253 Nm, care pune roțile în mișcare. Iar sub podeaua portbagajului este plasată o baterie Li-Ion de 1,1 kWh.

Motorul electric acționează roțile din față, iar motorul pe benzină fie contribuie și el la tracțiune, fie furnizează energie generatorului pentru a reîncărca bateria în timpul rulării la viteze mari. De asemenea, în momentul frânării, bateria se reîncarcă. Puterea este transmisă către roți printr-o cutie eCVT.

Consumul mixt estimat de producător este de 5,4L/100km

Cât costă Honda HR-V e:HEV

Prețul de listă al Honda HR-V e:HEV este de puțin peste 35.000 de euro, varianta Advance, și 37.500 euro varianta Advance Style. Ambele oferă numeroase funcții de securitate și dotări precum multiple airbaguri frontale și laterale, ABS, ESP, climă, EPS, sistem automat de apelare 112, senzori de parcare față-spate, senzori ploaie și lumină, s.a.m.d. În plus, varianta Style mai oferă, printre altele, posibilitatea de a avea o caroserie în două culori, grilă frontală cu 3 culori, iluminare activă la viraje, tapiserie din piele sintetică, s.a.

Prin Programul Rabla, fiindcă este vorba de o mașină Full Hybrid, din prețul de listă cumpărătorul poate obține un discount de aproximativ 3.300 de euro.

Ca termen de livrare, reprezentanții showroomurilor spun că în cel mult 5-6 luni din momentul plasării comenzii, mașina ar trebui să ajungă la proprietar. Astfel, cei care o comandă în august anul acesta, ar trebui să o primească în ianuarie-februarie 2024.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: ProMotor


Radu Țuțulan
Radu Țuțulan
Radu Țuțulan este licențiat în Științe Politice, fiind absolvent al Școlii Naționale de Științe Politice și Administrative (SNSPA). Primii pași în jurnalism i-a făcut în 2005, când încă nu terminase liceul. S-a angajat întâi la o micuță redacție de știri tv din București, au ... citește mai mult

Comentarii
Inchide