Trust Motors anunță noua structura în activitatea de coordonare a brandurilor din portofoliu

Autor: Promotor acum 3 luni Știri auto
Trust Motors anunță noua structura în activitatea de coordonare a brandurilor din portofoliu

Grupul Trust Motors deținut de Gheorghe Dolofan și condus de CEO Andrei Iacob, unic importator în România al mărcilor Peugeot, Citroen, Opel și DS, anunță reorganizarea echipei care coordonează activitatea de distribuție a mărcilor din portofoliu.

“În activitatea noastră te poți baza pe sisteme, procese și proceduri dar echipa este cea care poate face diferența și care poate înclină balanță înspre stabilitate și eficientă. Țînând cont de stadiile diferite de dezvoltare ale celor patru mărci, cât și de personalitatea și expertiză Directorilor de Brand, am decis implementarea unei ”job rotation” menit a aduce plus valoare fiecărei mărci reprezentate. Colegii mei vor avea provocări importante, pe termen mediu și lung, însă competențele dobândite de-a lungul timpului vor reprezenta piloni solizi pe care se vor baza” a declarat Andrei Duică, CCO Trust Motors.

Astfel, nou venită în portofoliul Trust Motors, marca OPEL, va fi condusă în calitate de Brand Director de către Cosmin Bugheanu. Cu o experiență de 20 ani în industria auto, Cosmin a coordonat în ultimii 5 ani activitatea de distributiie a mărcii Peugeot în cadrul Grupului.

“Consider această schimbare de bun augur și îmi propun să folosesc toată experiență dobândită în activitatea anterioară, pentru a susține repoziționarea mărcii OPEL pe piață din România’’ – Cosmin Bugheanu – Brand Director Opel.

Coordonarea, activității de vânzări din cadrul celei mai vechi mărci din portofoliul Trust Motors – PEUGEOT – ii revine lui Viorel Eremia care a activat în ultimii 10 ani că și Brand Director al mărcii Citroen în cadrul aceluiași Grup. Viorel are o experiență de peste 29 de ani în industria auto.

“Piață auto este una dintre cele mai dinamice din industria românească…”

“Piață auto este una dintre cele mai dinamice din industria românească, iar menținerea poziției actuale și de ce nu, creșterea cotei de piață a brandului PEUGEOT, reprezintă o provocare pentru carieră mea. Totodată voi continuă eforturile de poziționare și promovare a mărcii DS în România.” Viorel Eremia – Brand Director Peugeot & DS.

În funcția de Brand Director al mărcii CITROEN, a fost numit Victor IOVA, a cărui expertiză pe industria auto și în activitatea de Vânzări, precum și cei 12 ani petrecuți în cadrul brandului OPEL, îl recomandă pentru preluarea responsabilităților de coordonare a distribuției pentru brandul Citroen. Brandul Citroen, este în momentul de față STAR în ceea ce privește creșterea față de anii anteriori.

“Această nouă provocare mă bucură și mă responsabilizează, creșterea mărcii Citroen urmând a fi și mai pronunțată în anii următori. Doresc să duc mai departe marca Citroen, împreună cu restul echipei de management, echipa stabilă și competență care consolidează o experiența vastă în acest domeniu, pe toate fronturile. Sunt convins că împreună vom reuși să promovăm produse noi care să satisfacă nevoia de mobilitate a clienților noștri, aflată într-o continuă și rapidă evoluție” – Victor Iova – Brand Director Citroen.


Sursa foto: ProMotor



Comentarii
Inchide