Volkswagen ID.5 poate fi comandat în România. Cât costă SUV-ul electric?

Autor: Mihai Morcovescu 22 dec. 2021 Știri auto

Dezvăluit în premieră la începutul lunii noiembrie, noul SUV electric Volkswagen ID.5 poate fi comandat și în România. Modelul german este oferit în trei versiuni și cu o singură variantă de baterie.

Cele trei versiuni ale SUV-ului cu zero emisii sunt Pro, Pro Performance și GTX. Primele două modele sunt echipate cu un motor electric de 174 și, respectiv, 204 CP. Vârful de gamă este prevăzut cu două unități electrice, câte una pe fiecare punte. Puterea maximă dezvoltată este de 299 CP.

Constructorul din Wolfsburg a montat pe noul ID.5 o singură variantă de acumulator. Acesta are o capacitate de 77 kWh și promite o autonomie de până la 514 kilometri.

Noul Volkswagen ID.5 costă de la 50.100 euro cu TVA

PREMIERĂ MONDIALĂ: Volkswagen a prezentat noul ID.5

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Modelul entry-level disponibil pe piața din România are un preț de pornire de 50.100 euro cu TVA inclus. Versiunea ID.5 Pro beneficiază de motorul electric de 174 de „cai”.

Acesta oferă standard jante de aliaj de 19 inch, faruri și stopuri cu LED, Climatronic cu reglare pe trei zone, scaune față încălzite, sistem multimedia cu comandă vocală și tapițerie textilă.

Pe lista cu sistemele de asistență este inclus Adaptive Cruise Control cu asistent pentru menținerea constantă și adaptarea vitezei de rulare în funcție de ceilalți participanți la trafic.

De asemenea, modelul de bază mai oferă Front Assist și City Emergency Brake, cu funcție de monitorizare pietoni și bicicliști, Lane Assist cu asistență pentru menținerea benzii de rulare, detector de oboseală, asistent de virare și Park Pilot.

Modelul Volkswagen ID5 Pro Performance are un preț de catalog de 51.714 euro cu TVA. Vârful de gamă ID.5 GTX costă de la 59.213 euro cu TVA.

Sursa: Volkswagen România

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Volkswagen


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide