Volkswagen ID.Buzz GTX este cea mai rapidă versiune a monovolumului electric – GALERIE FOTO

Autor: Ionuț Vîlciu 21 mart. 2024 Știri auto

Volkswagen prezintă noul ID.Buzz GTX, cea mai rapidă și mai puternică versiune a monovolumului electric de până acum. Varianta GTX folosește două motoare electrice cu peste 300 CP.

Săptămâna trecută am primul teaser cu versiunea de performanță a electricului ID.Buzz. Acum, producătorul german ne oferă toate detaliile despre noua versiune a monovolumului electric.

Asemenea versiunilor GTX pentru ID.3 și ID.7 Tourer, ID.Buzz GTX primește o bară frontală mai agresivă, care încorporează lumini de zi pe laterale, care diferențiază versiunea de performanță de un model obișnuit. Pe lateral observăm jantele cu design special și diametru de 20 de inch în standard. Opțional, clienții pot alege jante de 21 de inch. De asemenea, ID.Buzz GTX primește o nouă nuanță de caroserie. Cherry Red poate fi configurată pentru întreaga caroserie sau poate fi combinată cu nuanța Mono Silver, pentru a obține un efect contrastant.

Volkswagen ID.Buzz primește tratamentul GTX

La interior, versiunea GTX primește un interior mai întunecat, finisat cu un plafon negru. Scaunele sunt tapițate cu piele și microfibră și au cusături roșii de contrast. Există și un volan special, cu insigna GTX și cusături roșii.

ID. Buzz GTX cu ampatament standard este disponibil cu cinci locuri, cu o banchetă cu trei locuri împărțită 40:60 în al doilea rând sau cu șase locuri, cu câte două scaune individuale pentru fiecare rând. Versiunea cu ampatament lung va fi disponibilă atât cu banchetă și 5 locuri, dar și cu 6 locuri. Această versiune va fi oferită suplimentar și cu șapte locuri, cu o banchetă cu trei locuri în al doilea rând și două locuri individuale în al treilea rând.

Cât despre performanțe. ID.Buzz GTX este dotat cu două motoare electrice, pentru un total de 340 CP. Tracțiunea integrală 4Motion este standard, astfel că monovolumul sprintează de la 0 la 100 km/h în 6,5 secunde. Viteza maximă este limitată electronic la 160 km/h.

Versiunea cu ampatament standard este echipată cu o baterie de 79 kWh, iar cea cu ampatament lung folosește o baterie de 86 kWh. Bateria de 79 kWh poate fi încărcată rapid cu până la 185 kW, iar cea de 86 kWh cu până la 200 kW. Pentru ambele versiuni, repriza 10-80% durează aproximativ 26 de minute.

Urmărește Promotor.ro pe Google News

Sursa foto: Volkswagen


Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu
Ionuț Vîlciu este absolvent al Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Primii pași în presă i-a făcut în 2021, alături de echipa WASD.ro, acolo unde a redactat primele sale materiale. Pasiunea l-a condus către presa auto, domeniul în care și-a dorit întotdeauna să activeze. ... citește mai mult

Comentarii
Inchide