Volkswagen va demara producția noului ID.2 în 2025, în Spania

Autor: Mihai Morcovescu acum 7 luni Știri auto

Prefigurat de conceptul ID.Life, viitorul model electric Volkswagen ID.2 va fi fabricat în Spania. Producția micuței citadine va demara în 2025. La fabrica din Pamplona sunt produse în prezent modelele Polo, T-Cross și Taigo.

Constructorul german a luat decizia ca producția noului model din gama electrică ID să fie asamblat la uzina din provincia Navarra. Alături de viitorul ID.2, la Pamplona va fi produs și cel mai mic membru al gamei electrificate, ID.1, sau un crossover urban purtând emblema Skoda.

Volkswagen ID.1 sau un crossover Skoda

INTRĂ ÎN GALERIA FOTO

Potrivit celor mai recent informații publicate de presa de specialitate, viitorul Volkswagen ID.2 va debuta în 2025. Modelul ar urma să aibă un preț estimativ de sub 25.000 de euro.

ID.2 va fi construit pe o versiune modificată a platformei modulare MEB dezvoltată de producătorul din Wolfsburg. Această platformă va sta la baza viitoarelor vehicule cu zero emisii care sunt mai mici și mai puțin costisitoare comparativ cu cele care „stau” pe această arhitectură.

În ceea ce privește cel de-al doilea vehicul electric care va fi construit la uzina „Landaben” din Pamplona, expertii grupului Volkswagen ezită între un model urban ID.1 și un crossover Skoda. Acesta din urmă ar urma să fie din punct de vedere tehnic foarte apropiat de ID.2.

Indiferent care va fi cel de-al doilea model cu zero emisii care va ieși de pe linia de asamblare de la Pamplona, aceasta va suferi o serie de adaptări necesare producției celor două „electrice”.

Aceste modificări vor permite fabricii spaniole iberice să urmărească tranziția mărcii Volkswagen, care intenționează să oprească producția vehiculelor echipate cu motoare termice în Europa între 2033 și 2035.

Sursa: L’Argus.fr


Sursa foto: volkswagen


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide