Noul Hyundai Santa Fe facelift – testat în RO

Autor: Dan Vache acum 10 ani Test drive

Partea frontală a suferit cele mai multe modificări.
Spoilerul, grila radiatorului şi farurile, toate noi. Schimbările
nu sunt drastice, dar se observă uşor. Spoilerul nou influenţează
cel maimult, după care integrarea unei noi sigle în grila frontală
iar apoi farurile cu aspect mai clar.

Acelaşi lucru s-a întâmplat şi în spate, unde stopurile au un look
mai dinamic fără ca ele să capete cine ştie ce formă nouă. Dacă mă
întreba cineva ce părere am despre faceliftul adus lui Santa Fe
atunci când l-am văzut la salonul de la Frankfurt, aş fi zis că-mi
place…că arată mai bine.

Însă după câteva zile alături de el, parcă n-aş mai răspunde cu
aceeaşi convingere. Nu zic că nu-mi place, însă ceva mă deranjează
la culme despre amplasamentul şi aspectul siglei noi în cadrul
grilei frontale. Parcă se îndreaptă din nou către vechile impulsuri
estetice coreene. Nu sunt de acord. Însă ce-i drept, este un
detaliu mult prea minor pentru a fi disecat prea mult.

Plus că poate pe voi nu vă deranjează aspectul acesta. În schimb
îmi plac evacuările mai pronunţate, pe stilul unor SUV-uri cu
motoare de 6 cilindri sau peste..adică cromate şi perfect
orizontale, nu uşor înclinate ca înainte.

Înauntru, avem „more of the same”. Personal m-a încântat
slotul USB care încet încet devine mai important decât mp3 playerul
sau cd changerul. De ce? Păi tocmai vorbeam recent cu cineva despre
acest lucru şi din punctul meu de vedere, e mult mai uşor să-ţi
aduni toata muzica pe un stick şi s-o cari la tine pe un stick,
decât pe cd-uri sau într-un folder de cd-uri.

Plus ca e mult mai uşor sa-ţi adaugi melodii noi. Tragi pe el ce ai
nevoie de câte ori găseşti un „beat” nou care-ţi place şi îl înfigi
în slot. Muzică pentru urechile mele!

Ok, ok, ceva-mi spune că vreţi să vorbesc puţin mai serios despre
capitolul acesta, însă nu prea am ce să spun. Poziţia la volan este
în continuare foarte înaltă. Schimbătorul lung şi neplăcut estetic.
Scaunele nu sunt tocmai cele mai confortabile din segment iar
materialele folosite clar nu ating calitatea dorită de noi ăştia
mai pretenţioşi.

Însă pentru banii la care vine, poate că n-are rost să ne plângem
atâta timp cât ne facem treaba cu el şi nici n-am plătit o bună
parte a 50.000 euro cât pentru un SUV premium.

Pagini: 1 2 3



Comentarii
Inchide