Test în România cu BMW i8, probabil cel mai greşit înţeleasă maşină de la BMW

Autor: Andrei Ştirbu 03 iul. 2015 Test drive

BMW i8

Motor: I3 turbo, benzină, 1.497 cmc + motor electric

Putere maximă: 362 CP (motor termic 231 CP / motor electric 131 CP)

Cuplu maxim: 570 Nm (motor termic 320 Nm / motor electric 250 Nm)

Cutii de viteze: motor termic – automată cu şase trepte, pentru puntea spate / motor electric – automată cu două trepte, pentru axul faţă

Tracţiune: integrală

Acceleraţie 0-100 km/h: 4,4 secunde

Viteză maximă: 250 km/h

Masă proprie: 1.485 kg

Consum mixt teoretic: 2,1 l/100 km, autonomie full electric 37 km, la o viteză maximă de 120 km/h

Emisii CO2: 49 g/km

Preţ: circa 125.000 €

Pagini: 1 2

Urmărește Promotor.ro pe Google News



Comentarii
Inchide