Am testat cel mai puternic diesel de pe Opel Insignia: BiTurbo

Autor: Oraan Mărculescu acum 8 ani Test in premiera

Dacă înaintea test-drive-ului cu Opel Insignia BiTurbo aş fi ştiut că preţul de bază se situează în jurul valorii de 30.000 euro, probabil aş fi afişat o reticenţă cam mare: chiar dacă vorbim de o putere de aproape 200 CP, nu e un preţ cam aproape de domeniul premium? În condiţiile în care Insignia rivalizează în mod direct cu VW Passat sau Ford Mondeo, nu cu Audi A4 ori BMW Seria 3.

Pretul de baza pentru Opel Insignia BiTurbo este de 30.980 euro, in echipare Cosmo

Ei bine, am ajuns la concluzia că preţul de bază de 30.980 euro pentru Opel Insignia BiTurbo este justificat. În primul rând, nu vorbim doar de un diesel potent, ci de un motor agreabil, rafinat şi care oferă o foarte plăcută experienţă de conducere dinamică.

În al doilea rând, nivelul de echipare valabil pentru acest preţ de pornire este Cosmo, care e foarte bogat. În al treilea rând, diferenţa faţă de versiunea 2.0 CDTi de 160 CP, tot în echipare Cosmo, se cifrează la doar 2.000 euro, în condiţiile în care performanţele motorului BiTurbo sunt net superioare.

Versiunea Opel Insignia BiTurbo 4x4 porneste de la 34.215 euro, FlexRide fiind standard

Am remarcat mai devreme că tracţiunea integrală Adaptive 4×4 e un avantaj major – versiunea Insignia BiTurbo 4×4 are un preţ de pornire de 34.215 euro. Dacă vi se pare cumva că, faţă de versiunea cu tracţiune faţă, diferenţa de peste 3.000 euro e măricică, trebuie să ştiţi că Insignia cu tracţiune integrală oferă standard sistemul FlexRide, deci consider că merită plătit suplimentar pentru mai multă siguranţă şi eficacitate.

Insignia fiind vârful de gamă al actualei familii Opel, era normal ca lista de opţionale să fie foarte bogată, mai ales că se pot comanda echipamente de siguranţă şi lux foarte moderne: de la camera inteligenă Opel Eye 2 şi radarul din grila frontală până la sistemul multimedia Infinity sau pachetul OPC Line.

În concluzie, noul motor diesel BiTurbo se dovedeşte o surpriză foarte reuşită, conferindu-i lui Insignia un plus important de atractivitate, graţie performanţelor şi feelingului în conducere. Dacă vă place să simplificaţi lucrurile, atunci vă veţi putea lăuda cu acest fapt: Opel Insignia BiTurbo are cel mai puternic diesel de până la 2,0 litri din clasa medie. Cine s-ar fi aşteptat la asta?!

Insignia BiTurbo: cel mai puternic diesel de pana la 2,0 litri din clasa medie

Pagini: 1 2

Citește și...


Comentarii
Inchide