Am testat în premieră Hyundai i10 facelift

Cel mai mic model din gama Hyundai a primit un facelift. Avem acum faruri alungite şi un interior revizuit. Dar spiritul micuţei citadine a rămas neschimbat.

Am testat în premieră Hyundai i10 facelift Am testat în premieră Hyundai i10 facelift

Hyundai i10 este o maşină de oraş. Este mică, o poţi parca oriunde dar oferă loc pentru patru persoane şi un pic de bagaj. Am condus prima dată un i10 la lansarea internaţională din Italia. Cel mai mic model din gama Hyundai înlocuia atunci modelul Getz. Mi-a plăcut atunci faptul că maşina mergea excelent pentru clasa sa. Nu îţi dă senzaţia de "coajă goală" pe care o lasă multe din modelele concurente.

Faceliftul actual a modificat partea frontală în principal. Nu mai avem faţa simpatică de buburuză rotunjită. Avem acum faruri diferite şi un look ceva mai agresiv, atât cât permite clasa mini. La interior, modificările sunt vizibile la planşa de bord. Au dispărut indicatoarele analogice pentru carburant şi temperatura lichidului de răcire şi a apărut un display cu indicator digital pentru benzină şi indicator pentru schimbarea de treaptă. În plus pe consola centrală a apărut mufa USB plus AUX. Înainte de facelift, exista doar o mufă AUX amplasată chiar în zona cd-player-ului. Modelul testat de noi era echiparea Classic News, adică versiunea de top. Aceasta are turometru, geamuri electrice faţă şi aer condiţionat şi ABS.

Profil simpatic

Pentru i10 facelift există o singură motorizare pe benzină disponibilă în oferta Hyundai România. Aceasta este un motor cu patru cilindri de 1,1 litri ce dezvoltă 69 CP. Unica motorizare este disponibilă cu două nivele de echipare. Am regăsit aceeaşi maşină fâşneaţă pe care mi-o aminteam. Motorul este suficient de potent pentru a te strecura fără probleme prin traficul bucureştean. Deşi este o maşină de clasă mini, i10 poate primi fără probleme la bord 4 persoane şi un pic de bagaj. Spaţiul la interior este mai mare decât pare la prima vedere.

Bord simplu dar funcţional

Motorul de aproape 70 CP este un pic anemic în prima parte a plajei de turaţii dar devine apoi mai ceva mai vioi în partea de sus. Cutia de viteze manuală are doar cinci trepte dar sunt suficiente. Levierul este mic şi amplasat în partea de sus a consolei. Cursa este destul de amplă dar precisă.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.