Chevrolet WTCC R+

Un Chevrolet de strada cu adevarat sportiv poate parea o simpla fantasma. Eu l-am condus.

Chevrolet WTCC R+ Chevrolet WTCC R+
Exista doar cinci bucati din acest model, botezat misterios WTCC R+. A fost nevoie de ele ca sa se poata omologa masina de curse WTC S2000, urmand a fi produsa si o serie limitata, de 1.000 de exemplare. Insa, potrivit unui oficial cu care am stat de vorba la Estoril, piata nu le-a vrut si s-a renuntat la proiect.

Pacat, de o mie de ori pacat! Bazata pe platforma modificata de Nubira/Lacetti, WTCC R+ a fost prima masina in care am executat bine heel&toeing, facand retrogradarile mult mai line. Pedalierul sport mi-a usurat mult incercarile, dar povestea masinii nu se opreste aici. Motorul de 1,8 litri este supraalimentat cu turbina si dezvolta 172 CP. Ce-i mai important, insa, curba de cuplu a fost optimizata, astfel incat simti in spate lovituri pe care numai masinile cu staif ti le administreaza. Scutit si de vreo doua chintale de materiale fonoabsorbante, sedanul coreean era o placere pe virajele tehnice. Centrul de greutate coborat (garda la sol este cu 30 mm mai mica), franele supradimensionate (325 mm) si slick-urile cu doar cateva canale taiate manual formeaza un cocktail greu de uitat, manevrabilitatea si comportamentul la limita fiind siderante.

Nu va lasati derutati de cifrele seci din caseta tehnica: atunci cand vine vorba de placerea pura a pilotajului, WTCC R+ se afla in top, fiind oricand binevenit, zic eu.
Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.