Condus în premieră: Mercedes-Benz C-Klasse facelift

Mercedes-Benz şi-a îmbunătăţit cel mai de succes model din gamă. C-Klasse facelift este foarte diferit faţă de modelul pe care îl înlocuieşte şi vine cu inovaţii importante în clasa sa. Vă prezentăm primele impresii după testele internaţionale din Spania.

Din păcate, Clasa C a zilelor noastre nu mai poate fi numit "Baby Benz" aşa cum fusese poreclit strămoşul 190 din 1982 - pe atunci cel mai mic model al gamei Mercedes-Benz. Spun din păcate pentru că acum, "copii" gamei, A şi B, nu sunt deloc atât de reuşiţi sau de succes precum continuă să fie C-Klasse.

De la lansarea primului 190 şi până astăzi, Mercedes-Benz a vândut peste 8,5 milioane unităţi din limuzina sa de clasă medie. Şi totuşi limuzină este prea puţin spus pentru că odată cu primul "C" veritabil din 1993 au început să fie comercializate şi o versiune break şi din 2001 un coupe.

Actuala generaţie a clasei C este modelul de volum mare al mărcii şi de la lansarea din martie 2007 a reuşit să aducă peste un milion de clienţi pentru Daimler. În 2010, cele mai mari pieţe pentru Clasa C au fost SUA - 58.000 de unităţi, Germania - 33.100 unităţi şi China cu 28.000 unităţi. Break-ul T-Modell s-a vândut cel mai bine în Germania - 36.600 unităţi, Marea Britanie 4.600 unităţi şi Italia - 3.300 unităţi.

Începând din acest an - luna iunie în România, va fi comercializat şi un nou C-Klasse Coupe, considerat a fi adevăratul urmaş al lui CLK. Celelalte versiuni sunt deja disponibile în România şi pot fi comandate la dealeri.

Facelift-ul a adus pentru Clasa C peste 2.000 de componente noi, principalele modificări fiind operate la nivel de interior, aspect exterior şi dotări de siguranţă.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.