Premiera  În direct din Portugalia, test cu noul Volvo S60

Cel mai senzual şi spectaculos Volvo din istorie nu este atât de dinamic pe cât arată. Chiar şi aşa, însă, Audi, Mercedes-Benz şi BMW au de acum un concurent suedez care să merite toată atenţia.

În direct din Portugalia, test cu noul Volvo S60 În direct din Portugalia, test cu noul Volvo S60

M-am săturat de toate glumele cu Volvo "Made in China". Nu, acest nou Volvo S60 nu este construit în China şi, dacă vreţi să ştiţi adevărul, preluarea companiei suedeze de către Geely încă nu s-a produs.

Cu toţi cârcotaşii pe cap, cu Ford la uşă, cu hârtiile de "transfer" în geantă şi cu toată mass media din lume cu ochii pe ei, cei de la Volvo şi-au văzut de treaba lor suedeză 100% şi au lansat noul Volvo S60. Noua limuzină de clasă medie proiectată şi construită 100% în Suedia.

Noul Volvo S60 este o berlina de clasa media care va rivaliza in primul rand cu Audi A4

Volvo îşi poziţionează noua creaţie alături de modelele de clasă medie germane, dar, sincer, cel mai bine ar fi să vă gândiţi la noul S60 ca un concurent foarte direct pentru Audi A4 (tracţiune faţă versus tracţiune faţă), dar şi unul mai îndepărtat pentru noul Opel Insignia... cu siglă IKEA. Am mai putea pune la socoteală Saab 9-3, Alfa Romeo 159 sau Toyota Avensis.

Totuşi, S60 este undeva la mijloc. Este mai scump ca o Insignia sau un Avensis, dar mai ieftin decât trio-ul german. De exemplu, în România Volvo va poziţiona preţurile noului S60 cu 4 - 5% mai jos decât cele ale lui A4, la motorizări şi echipări comparabile.

Este o veste foarte bună pentru cei care sunt atraşi de "cel mai high-tech Volvo din istorie", după cum este lăudat S60 de către creatorii săi. Care recunosc şi faptul că acest nou S60 este cel mai luxos produs Volvo comercializat momentan. Volvo S80? Uitaţi-l. S60 are materiale identice în interior, un design foarte fresh şi finisaje mai bune.

Cine doreşte, da, poate să sară deja cu banii. Există un stoc comandat deja pentru România şi din acesta primele livrări pot avea loc în iulie-august. Dacă veţi comanda maşina acum după propria configurare, livrarea se va muta în septembrie.

Oficialii Volvo România speră să comercializeze anul acesta 50 de unităţi prin intermediul celor şase dealeri naţionali, dar, sincer, cred că avem de-a face cu ceva pesimism prea calculat pentru această subapreciere de vânzări. Chiar dacă suntem în plină criză, Volvo S60 poate deveni maşina care să bată A4 în România.

De ce - vedem în următoarele pagini.

Citeşte mai departe în pagina următoare »

Poti sa te opui oricand si fara justificare prelucrarii datelor tale personale in scop de marketing direct, prin trasmiterea catre MEDIAFAX GROUP SA (prin accesarea formularului de contact la adresa privacy@m.ro sau ne poti trimite pe adresa postala o solicitare scrisa, datata si semnata in acest sens. In acest caz, solicitarea ta va fi inaintata catre departamentul specializat al MEDIAFAX GROUP SA; este posibil sa primesti un mesaj prin care se confirma ca optiunea a fost notata, precum si orice alte informatii necesare, dupa caz.